Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Vedkommende hadde en avtale i dag kl 12, skulle komme innom etter det. Den avtalen tok garantert max 1 time, det tar max 7 min å kjøre derifra. Har enda ikke kommet. Haaater å vente på noen som jeg antar kommer, men vet egentlig ikke om og vet hvertfall ikke når vedkommende kommer. Er det så vanskelig å skrive en melding? Anonym poster: de5d2cb91cef4475898b43df7023f936
Hønemor30 Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Men "komme innom etter det" , er jo en ganske løs avatale da? Dere har jo ikke avatalt noe kl,slett. Hvordan kan du vite helt sikkert at det personen skulle bare tok max en time? Kan ha oppstått problemer osv.. Men ja, det er bare å sende en melding. Jeg hadde gjort det om det var jeg som så jeg ble sein til en avtale, men i ditt tilfelle kan vel bare du sende en melding å høre når ca personen forventer å være hos deg, så slipper du å gå å lure
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Komme innom etter den avtalen. Av praktiske årsaker var det ment å være rett etter. Egentlig skulle vi gjøre det før, men det rakk vi ikke. Hun har barn som kommer hjem fra barnehage og skole, det samme har jeg. Det enkleste for henne og meg hadde vært å fått det gjort tvert. Gidder ikke mase, gjør ikke noe med det, og jeg skal være hjemme uansett. Men kjedelig å gå og vente på noen som jeg nå ikke vet om kommer. For hun kan godt finne på å utsette det til senere nå.... Kjenner henne så godt. Bare sutrer litt altså, er ikke så ille Anonym poster: de5d2cb91cef4475898b43df7023f936
Hønemor30 Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Jeg skjønner det godt altså, jeg syns det er irriterende selv Kom til å tenke på ei venninne av meg som er litt av samme typen høres det ut som Hvis vi har en avtale om å feks spise sammen kl 12, kan hun fint sende melding 12,10 å skrive: Blir litt forsinket, kommer snart.. Og da kan det godt gå 1,5 time før hun dukker opp.....
Elsker livet Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Det er forferdelig irriterende, fatter ikke at de har samvittighet til å holde på slik. Det koster ikke så mye å informere underveis om det ar lengre tid en beregnet. Jeg føler meg litt fanget på en måte, og at de kaster bort tiden min.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Så irriterende! Har jo ikke noe med dette å gjøre, men en gang skulle jeg gi bort noe over finn.no. Avtalte med personen at han kunne komme mellom 17-18. Han kom aldri, så jeg kontaktet neste på lista. Rundt kl 22 ringte det på døra og han var fly forbanna da jeg sa at jeg ikke hadde tingen mer.... Anonym poster: 3b23baf784ae751b0a576012be8ee03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå