Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Skal 2 uker til kreta i sommer og ser at all inclusive kunne vært enkelt å ha, sånn at ungene kan spise og smake på litt forskjellig. Og om de ikke liker noe så kan de hente noe annet i buffen. Men så til meg og mannen. Er litt redd for at vi syns det kan bli kjedelig å spise all inclusiv i 2 uker. Noen som har hatt all inclusiv på kreta? hvordan er maten? vet jo at det er forskjell på hotell, men sånn omtrent. (ja da, vi kan gå på restaurant, kjøpe noe til ungene som de ikke liker, tvinge dem til å spise /eller kjøpe noe annet, men det blir jo ikke noe hyggelig for noen og dyrt) Anonym poster: b3191d5ed7ad1e5bf2403b036e7bb316
Gjest Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Skal 2 uker til kreta i sommer og ser at all inclusive kunne vært enkelt å ha, sånn at ungene kan spise og smake på litt forskjellig. Og om de ikke liker noe så kan de hente noe annet i buffen. Men så til meg og mannen. Er litt redd for at vi syns det kan bli kjedelig å spise all inclusiv i 2 uker. Noen som har hatt all inclusiv på kreta? hvordan er maten? vet jo at det er forskjell på hotell, men sånn omtrent. (ja da, vi kan gå på restaurant, kjøpe noe til ungene som de ikke liker, tvinge dem til å spise /eller kjøpe noe annet, men det blir jo ikke noe hyggelig for noen og dyrt) Anonym poster: b3191d5ed7ad1e5bf2403b036e7bb316 Nummer 1.... det er IKKE dyrt å spise ute på Kreta. Tro meg, da skal det virkelig være luxus sted der er på. All inclisive blir kjedelig i uker. Samme maten og hadde nok tatt det bare i 1 uke. Forøvring har jeg aldri tatt dette, da det ikke lønner seg for oss, selv med store barn. Klarer rett og slett ikke spise for den summen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå