2apekatter og en ... Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Enda en gang har de j**la hormonene ødelagt det som skulle være en fin dag. en liten diskusjon om noe som egentlig ikke er et problem engang endte i grining (meg), sinne (meg), frustrasjon (begge) og en elendig stemning... om disse hormonene ikke snart roer seg, er jeg livredd forholdet kommer til å få seg noen knekker .og det er absolutt det siste jeg vil. elsker kjekkasen min over allt, og har et stort ønske om å leve resten av livet med ham.
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Huff da... Men jeg tenker nok mannen din er klar over at det er hormoner jeg. Går sikkert veldig bra :-) Har selv også kjent på disse hormonene og det er ikke noe artig. Selv var jeg strålende godt humør i dag frem til jeg så ut av vinduet.... Snøen laver ned og med mine hormoner da så er dette en skikkelig møkkadag :-D
2apekatter og en ... Skrevet 11. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2013 Sol og vår her. Første avslapningsdag på lenge. Men sover så dårlig om nettene, og dette pluss hormoner vippa meg helt over kanten i dag. Prøver å forklare at hormonene gjør ting verre enn de er, og at jeg kjenner selv at de tar over. Men at jeg har null kontroll på dem. Men redd han ikke skal forstå..
2apekatter og en ... Skrevet 11. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2013 Sol og vår her. Første avslapningsdag på lenge. Men sover så dårlig om nettene, og dette pluss hormoner vippa meg helt over kanten i dag. Prøver å forklare at hormonene gjør ting verre enn de er, og at jeg kjenner selv at de tar over. Men at jeg har null kontroll på dem. Men redd han ikke skal forstå..
2apekatter og en ... Skrevet 11. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2013 snilleste kjekkasen.. kom hjem til ferdig middag, iskald cola i kjøleskapet. så ut med guttene på nye syklene, nå kos i armkroken og tangeruddampen.. har verdens beste kjekkas <3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Du er heldig du Får håpe hormonene forsvinner snart. Men virker jo som du har en veldig forståelsesfull mann. Jeg hadde et forferdelig svangerskap, ikke bare fordi jeg hadde fæl form men jeg hadde ingen støtte i mannfolket i det hele tatt. 2 år senere er han ute av bilde. Får se om jeg er så heldig å finne noen sånn som deg Anonym poster: bd0dd7f25fc619661f75c647e058aa5c
2apekatter og en ... Skrevet 11. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2013 Du er heldig du Får håpe hormonene forsvinner snart. Men virker jo som du har en veldig forståelsesfull mann. Jeg hadde et forferdelig svangerskap, ikke bare fordi jeg hadde fæl form men jeg hadde ingen støtte i mannfolket i det hele tatt. 2 år senere er han ute av bilde. Får se om jeg er så heldig å finne noen sånn som deg Anonym poster: bd0dd7f25fc619661f75c647e058aa5c nei.. ikke tenke tanken, han er MIN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå