Gå til innhold

Er det greit å ringe ABC nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 23+6.

Har kjent liv hver eneste dag siden ca uke 19. Frøkna i magen er til vanlig VELDIG aktiv.

Hun blir (selvfølgelig) spinnvill av sjokolade/sjokoladepålegg/o'boy.

Igår var jeg på Lana Del Rey konsert. Kjente masse rabalder i magen da. Vi dro derfra ca halv 11, og etter det har jeg ikke kjent særlig. Selv ikke etter sjokoladepålegg til kvelds eller seks glass o'boy (?!?!) til frokost.

Har kjent to svake knuff siden igår kveld, noe som absolutt ikke er likt henne.

Er hoven i fingre, knær og tær. Øm nederst i magen.

Vil ikke være heeelt hysterisk, og vet jo at man ikke skal forvente liv hver dag så tidlig, men blir jo litt bekymra alikevel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg ville nok ha ringt føden og spurt. Heller en gang for mye en en gang for lite, og det er vondt å være usikker.

Siden du dessuten har prøvd rådene man skal prøve ved lite/ingen bevegelse på en stund, og når det ikke hjelper syns jeg du bør ringe!

Lykke til!

Skrevet

Ring. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...

Opplevde forøvrig det samme i mitt første svangerskap. Var på konsert og i dagene etterpå var det musestille i magen. Var da på sjekk på sykehuset.

Skrevet

Ring. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...

Opplevde forøvrig det samme i mitt første svangerskap. Var på konsert og i dagene etterpå var det musestille i magen. Var da på sjekk på sykehuset.

Og alt var helt fint :-)

Skrevet

Da ringer jeg og hører hva dem sier. Jeg mener og at det er best å ringe en gang for mye, men samboeren mener at jeg bare er panisk.

Skrevet

Er du usikker og nervøs så ringer du enkelt og greit :-)

Er sjeldent det er noe galt, men man roer seg lltid ned når man får kommet til en sjekk.

Med meg selv er jeg ikke nervøs og redd for noen ting omtrent, men når det gjelder det lille livet i magen så tar jeg ingen sjanser :-)

Skrevet

Drøyde det litt til, spilte en sang vi pleier å spille, og drakk litt saft.

Fikk kjenne henne litt da, og har siden fått litt små dult i ny og ne. Følger godt med alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...