Gå til innhold

jeg blir gal av disse billigstrimlene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært prøvere i over et år, og har på en måte gitt opp litt for tiden. For moros skyld tok jeg en test på mandag ettermiddag. Jeg testet slik jeg alltid gjør, og testen reagerte på et vis, men det ble ingen strek.

Tok flere tester, og så en ekstremt svak strek på alle. Tolket dem som negative siden det ikke ble ordentlig strek.

Har ikke klart å legge dette fra meg siden, og hver test jeg har tatt siden mandag har blitt.. Tja, på flesteparten har jeg kunne skimte en svaaaak svaaaak strek, så svak at mannen ikke ser den. Mens på resten har ikke testen vært blendahvit, de har reagert med rosa farge, men det blir ikke strek. Som om fargen ikke klarer å samle seg på en måte? Er halve streker på noen faktisk..

For å se om testene var ødelagt eller ikke så dyppet jeg en i vanlig vann, og der kunne jeg ikke skimte noe annet en kontrollstreken.

Så hva skjer? Kan jeg være gravid? Har egentlig ikm i dag, men er nok bare 12dpo. Kan testene være ødelagte? De har ligget noen mnd på badet nå. Om de ble sterkere tenkte jeg å invistere i en Cb digital over helgene..

Anonym poster: 15dac2eacf517f4b50356a07f89f249b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke vente til ca 14 dager etter eggløsning før du tester, avogtil så viser de en svak strek selv om en ikke er gravid.

Anonym poster: 8dd950833facb69ec5b242cdbb5332c7

Skrevet

Hva er greia med disse billigstrimlene, teste opp til mange dager før forventet mens, tolke streker eller ikke streker og fortsatt være like usikker?

Nei, vent til dagen du forventer mensen. Kommer den så kommer den, da er du ikke gravid. Kommer den ikke, så venter du en dag eller to til, før du investerer i en skikkelig graviditetstest. Gjerne clearblue digital, der det står i displayet om du er gravid eller ikke. Sikker på mange som styrer med disse strimlene bruker mer penger på dem enn de ville gjort på en skikkelig cb-test når ikke mensen kommer.

Anonym poster: dbc21cd1d427ea919307418c55e48d8d

Skrevet

Jeg testet med billigstrimler fra 4 dager før ikm. Alle viste svake streker. Testet positivt med cb 2 dager før ikm. De billig greiene er ikke de beste tror jeg, så ville ikke stolt på de. Test med cb den dagen du skal få mens :)

Anonym poster: e012f1845842ecb28a168c957991ad66

Skrevet

Vi har vært prøvere i over et år, og har på en måte gitt opp litt for tiden. For moros skyld tok jeg en test på mandag ettermiddag. Jeg testet slik jeg alltid gjør, og testen reagerte på et vis, men det ble ingen strek.

Tok flere tester, og så en ekstremt svak strek på alle. Tolket dem som negative siden det ikke ble ordentlig strek.

Har ikke klart å legge dette fra meg siden, og hver test jeg har tatt siden mandag har blitt.. Tja, på flesteparten har jeg kunne skimte en svaaaak svaaaak strek, så svak at mannen ikke ser den. Mens på resten har ikke testen vært blendahvit, de har reagert med rosa farge, men det blir ikke strek. Som om fargen ikke klarer å samle seg på en måte? Er halve streker på noen faktisk..

For å se om testene var ødelagt eller ikke så dyppet jeg en i vanlig vann, og der kunne jeg ikke skimte noe annet en kontrollstreken.

Så hva skjer? Kan jeg være gravid? Har egentlig ikm i dag, men er nok bare 12dpo. Kan testene være ødelagte? De har ligget noen mnd på badet nå. Om de ble sterkere tenkte jeg å invistere i en Cb digital over helgene..

Anonym poster: 15dac2eacf517f4b50356a07f89f249b

Hvis du er usikker kjøp et par cb tester. Ta en i dag. Er den negativ, vent til IKM med å ta den andre.

Anonym poster: cd51964eacaca43af86a614722721dcf

Gjest sussie77
Skrevet

Kjøp en tast på apoteket og vent et par dager før du tester igjen. :)

Skrevet

Graviditetstester kan slå ut dersom du har blod eller proteiner i urinen.. da blir de svvaaak pos!

Anonym poster: 31eb886f7c53560519da6909dc082443

Skrevet

Best å vente til IKM, men billigtestene skal vær like sikre de. Men ikke alltid strekene blir sterkere fordi om en er gravid. Mine ble ikke det. KOmmer an på fargestoffet i testen, og det kan være forskjeller i samme batch.

Skrevet

Graviditetstester kan slå ut dersom du har blod eller proteiner i urinen.. da blir de svvaaak pos!

Anonym poster: 31eb886f7c53560519da6909dc082443

Dette tror jeg ikke. Skal kun slå ut på hormonet HCG.

Skrevet

Jeg fikk først kjempesvakt utslag på billigtest. Streken ble sterkere for hver dag, og nå er godklumpen 9 mnd :)

Anonym poster: 3cef96a121b6204e1de7bcd7b3231c58

Skrevet

Hadde tatt en test i morgen tidlig. En som ikke har vært lagret på badet over lang tid.

Skrevet

Svake positive skal jo være positive uansett....

Selv testet jeg svaaakt positiv i en uke med cb, ikke digital, i en uke fær den slo ut skikkelig. Første test ble da tatt på ikm.

Grunnen til hvorfor mine slo ut seint er at jeg har eggløsning sent så det er kort tid mellom denne og mens.

Skrevet

Jeg tror faktisk det er god mulighet for at du er gravid. Det er veldig tidlig. Derfor kan det være en veldig svak reaksjon du ser. Det høres egentlig ut som resultatet jeg fikk da jeg testet veldig tidlig for mange år siden. Husker ikke hva testen het, men det var ikke CB. Nå er i hvertfall jenta nesten 10 år. Jeg ville kjøpt en CB test i dag og testet med morgenurin i morgen. Det burde gi et noegenlunde sikkert svar om mensen ikke kommer innen da.

Anonym poster: 341fac72c747df5a6723bc7c31a1914d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk svak positiv test 10 dpo med test fra tostreker.no

Etter 26 uker er jeg fortsatt gravid. Lykke til:)

Skrevet

Hvorfor stresse med å teste FØR forventet mens? Ikke plag deg selv med det stresset.. Så dropper du de strimlene og kjøper deg en normal graviditetstest som du tar den dagen du skal ha mensen dersom den ikke da allerede har kommet.

Anonym poster: 55897d86709141609a6312cdce48a847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...