Gå til innhold

Hadde dere blitt sint og skuffet? Gjelder dating..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fire mnd siden traff jeg en fantastisk fyr! Snill, kjekk, you name it. Traff han før jul, og i Januar begynte vi å date på ordentlig. Har truffet hverandre ganske ofte etter det. Jeg har ikke truffet noen andre menn enn han i denne perioden.. Under hele perioden vi har datet er det en dame som har skrevet til han hele tiden. Facebook, sms, hvor enn hun kan få tak i han. Han sier hun er en god venninne. Så i påska, mens han lå å sov vet jeg ikke hva som gikk av meg. Var bare så nysgjerrig på hva de snakker om, eller hvorfor hun er så opptatt av å skrive til han. INGEN av mine venner skriver så mye til meg når jeg ikke er sammen med dem, så synes det hele var merkelig. Jeg syntes hun mer fremsto som intressert, og hun skrev og til han når hun visste han var sammen med meg. Hun har hele tiden visst om meg. I mld sto det en mld man nesten ikke kunne misforstå, at taxidama som hadde kjørt dem hjem Lørdagen to uker før, hadde handlet hos henne på jobb og gjett om hun var flau da! Så jeg konkluderte med at de har ligget med hverandre. Ville dere vært forbanna? Vi har jo ikke kalt oss for kjærester, men har han sannelig behandlet meg som en disse månedene. Hjertet pumpet hardt når jeg leste mld, men har latt som ingenting i mellom tiden. Har ikke truffet han etter det. Jeg skrev til han noen dager etterpå at jeg håpet at vi var såpass seriøs at han ikke traff andre damer mens han har meg, for da kan vi like greit slutte å treffe hverandre. Da skrev han at det har han aldri gjort og vil aldri gjøre. Kan det hende at jeg misforsto meldingen? Jeg tror ikke det, men kjærlighet gjør faen meg blind! Jeg er forelsket i han :(

Anonym poster: c67ab4e2a77c7e6f6cedd7d2a91a597b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har kastet opp i taxien eller noe? Slike meldinger trenger ikke linke til sex.

Anonym poster: a640294acb71cfe2f73e5fbc95ab5c65

Skrevet

Kanskje hun har kastet opp i taxien eller noe? Slike meldinger trenger ikke linke til sex.

Nei, for det sto "Gjett om One-night stand Kari var flau da". Så, derfor... Kan jo tenkes at hun hadde med seg en annen fyr hjem, også satt han på samme vei, men jeg aner ikke!

Skrevet

Jeg hadde blitt litt skeptisk til all kontakten med den andre dama. Syns det virker i overkant mye.

Skrevet

det høres ut som min eks... (dessverre har jeg barn med han) han var slik at nei det var bare meg bladiblabla..men sannheten kom frem at han hadde MANGE andre..

Anonym poster: 170df25174a27f448f18d393125ab5cd

Skrevet

Hva med og spørre han rett ut om det er noe mellom han og denne dama. SI at du syns at det er merkelig at de har så mye kontakt om de bare er venner.

Du vil se på han og høre på han om han blir tatt på senga og det blir vansklig for han og lyve til deg om du spør han rett ut ansikt, til ansikt.

Skrevet

Hvis du føler noe skurrer så tidlig så er det et dårlig tegn. Min eks hadde flere venninner og jeg trodde ham når han sa det ikke var noe mer, helt til han måtte ta dna test da hun ene venninnen fikk barn :(

Anonym poster: 9386977ce4839bac2a6258cb9da133f4

Skrevet

spør om du får se meldingene han har på tlf, bare for å berolige deg med at det ikkje er noke mellom de :)

Skrevet

spør om du får se meldingene han har på tlf, bare for å berolige deg med at det ikkje er noke mellom de :)

Jeg har jo lest gjennom alle mld hans når han sov. Alle var uskyldige, unntatt denne ene som skurret. Han prøver jo ikke skjule heller at han skriver med henne, for de er jo "bare venner". Hvis han ikke vil være sammen med meg kan han bare si det. Jeg vet ikke om han fortsatt dater meg i ren sympati. Det er en lei følelse å ha. Han skriver jo at han savner meg og blablabla, når han ikke er sammen med meg. Jeg forstår ikke vitsen i å si sånne ting om han ikke mener det. Hele familien hans vet også om meg, + vennene hans. Jeg tenker kanskje at han ikke hadde fortalt dem om meg om dette ikke betyr noe?

Skrevet

Nei, for det sto "Gjett om One-night stand Kari var flau da". Så, derfor... Kan jo tenkes at hun hadde med seg en annen fyr hjem, også satt han på samme vei, men jeg aner ikke!

Kanskje hun mente at hun har dratt med seg masse mannfolk hjem tidligere og var redd for at taxisjåføren trodde han var ENDA et mannfolk, selv om det ikke skjedde noe?

Hater slike kvinnfolk forresten. Forstår ikke hvorfor man skal egle seg innpå andre på den måten, spesielt ikke i starten av et forhold.

Anonym poster: cd0e9cbd19deef1c9c3f91d31d8c66f0

Skrevet

Kanskje hun mente at hun har dratt med seg masse mannfolk hjem tidligere og var redd for at taxisjåføren trodde han var ENDA et mannfolk, selv om det ikke skjedde noe?

Hater slike kvinnfolk forresten. Forstår ikke hvorfor man skal egle seg innpå andre på den måten, spesielt ikke i starten av et forhold.

Kanskje.. Nei, jeg liker heller ikke det. Når hun vet han dater andre er det jo best å skygge unna banen litt. Det kan hende jeg mistolket meldingen jeg fant. Jeg aner ikke.. Han er en ganske ærlig person faktisk som lett får dårlig samvitighet, så hadde han gjort noe hadde han vel sagt det nå? Han sendte meg sms den lørdagen når han skulle legge seg ( I tre tiden) at det var kjedelig uten meg der og at han savnet meg. Menn som ligger med andre gjør ikke sånt håper jeg.

Skrevet

Det er veldig mange forskjellige tolkninger av likt, men jeg har til dags dato aldri tatt feil når det kommer til magefølelsen min, tror det er en gave, for jeg får vondt i magen med en gang noe skurrer i forholdet, så har jeg sjekket mob når han sov og så har jeg hatt rett. Jeg sier ikke at det er samme situasjon du er i, men konfronter ham, det er det beste rådet du kan få

Anonym poster: 17fb1e587c426e1aed95330bdad69937

Skrevet

Har du møtt dama da? Hvordan oppfører hun seg rundt deg? Og har du fortalt han at dette plager deg?

Skrevet

Men står det noe sted at det var din kamerat som var med i denne taxien? Kanskje en annen var med og hun bare har fortalt ham om det? Dessuten, hvis de er så gode venner og har så mye kontakt hadde ikke jeg kalt det one night stand selv om dette var første gang for dem...

Anonym poster: 7a80b46c1107361396b549bee14bb697

Skrevet

Men står det noe sted at det var din kamerat som var med i denne taxien? Kanskje en annen var med og hun bare har fortalt ham om det? Dessuten, hvis de er så gode venner og har så mye kontakt hadde ikke jeg kalt det one night stand selv om dette var første gang for dem...

Har ikke tenkt på det sånn faktisk, at det kunne være noen andre enn han som var med i taxien. Bør jeg konfrontere han? Er livredd for å fremstå som sjalu. Har forresten aldri møtt denne dama, men hun har flere ganger invitert oss med på fest ol. Det ville iallefall aldri jeg gjort om jeg visste en jeg hadde ligget med var involvert med en annen dame..

Skrevet

Har ikke tenkt på det sånn faktisk, at det kunne være noen andre enn han som var med i taxien. Bør jeg konfrontere han? Er livredd for å fremstå som sjalu. Har forresten aldri møtt denne dama, men hun har flere ganger invitert oss med på fest ol. Det ville iallefall aldri jeg gjort om jeg visste en jeg hadde ligget med var involvert med en annen dame..

Jeg vet ikke helt. Jeg har selv ikke vært singel siden videregående, og siden jeg er vant til å snakke med en jeg kjenner godt hadde jeg sikkert sagt at jeg trenger litt hjelp siden jeg ikke ønsket å være sjalu og spurt om han kunne vise meg at det ikke er noen grunn til det. Da kunne du kanskje få historien deres. I utgangspunktet er det vel ikke noe galt i å ha gode venner uavhengig av kjønn, men det gjør det litt vanskeligere å være kjæreste hvis vennen er av motsatt kjønn. Kanskje det hadde hjulpet å møte henne hvis han klenger på deg foran andre og hun ikke behandler han noe annerledes enn andre menn, men hvis ikke han vet at du trenger overbevisning blir du kanskje heller ikke overbevist. Til gjengjeld blir det vel heller ubehagelig og noe han ikke har spesielt lyst til hvis det er noe mellom dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...