Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Er uke 40+5 nå, og hadde siste kontroll hos legen på mandag (går ikke til jordmor). Siste han sa var "da skal ikke du tilbake til meg noe mer dette svangerskapet, neste kontroll blir overtidskontroll på sykehuset". Dit skal jeg på tirsdag. Det siste døgnet har jeg gått enormt mye på toalettet, det går aldri mindre enn to timer, på dagen går jeg hver time. Og hver gang tisser jeg ganske mye. Jeg er utslitt etter en natt med så hyppige toalettbesøk, og selv nå på dagen får jeg sovet skikkelig ut, jeg må jo hele tiden tisse! Er dette normalt, eller bør jeg ringe noen - og i så fall hvem? Føler meg ellers bra til å være på overtid.. Anonym poster: b1c4abf8c1a5b7d3dd6a916c8b4af7a7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Er ikke noe unormalt i dette .. Plagsomt ja, men ikke farlig Anonym poster: ab49318b6e0d2954c95e09b839ea6836
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde det sånn som du beskriver de tre siste månedene jeg... Men om du er usikker på noe kan du vel bare ringe føden, der fr du svar mye fortere enn fastlegen
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Er veligrunnen ikke noe unormalt å gå ofte på do? Går selv hver 1-2 time på dagtid og minst 3 ganger på natta jeg også. Jeg er bare i uke 34 så må jo fortsette med dette i noen uker til :-) Regner med at du leverte urinprøve når du var hos legen? Du kan tisse hyppigere når du får uiv, men det hadde de sett på prøven :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Hørtes ikke unormalt ut. Du kan jo tenke deg hvor stor urinblæra di er nå når babyen presser på. Og du skal vel snart på overtidskontroll uansett? Anonym poster: 4fe65c77ac3b964089745ae7cef06e8d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Jeg tisser ikke minst tre timer på natta, det er 6-10 ganger. Grundig lei ja Hadde det ikke slik forrige svangerskap, da var det mer sånn annenhver time på dagen og tre ganger om natta, sikkert derfor jeg stusser. Og også fordi det er like mye urin hver eneste gang, det er ikke slik at blæra presser ut noen få dråper som jeg bare kjenner fordi babyen presser på, tisser som jeg skulle ha holdt meg i timesvis hver gang. Jeg har protein +1 i urinen og har hatt det i flere uker uten at legen har sagt noe på det. Men da får jeg bare se det an da, prøve å sove når jeg kan Anonym poster: b1c4abf8c1a5b7d3dd6a916c8b4af7a7
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Du kan jo bare ringe føden og si det du skriver her. De er jo på jobb uansett så det kan da ikke skade.. Bedre å ringe enn å gå å tenke på det, det tar ett minutt så har du et svar. Mange fastleger har ikke veldig god greie på slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå