Gå til innhold

Hva får deg til å brekke deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mitt vedkommende brekker jeg meg litt når det er 11. april og snøen laver ned og man fortsatt er kledd i dunjakke (les MÅ kle seg i dunjakke).

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg brekker meg litt hver gang jeg ser et duckface-bilde!

Snøfall i april gir brekningsfornemmelser også...

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg brakk meg nettopp litt nå for noen minutter siden da jeg betalte en regning på drøyt 300.000 kr.

Snøfall gir meg ikke brekninger, bare lyst til å reise hjem og krype godt under dynen. Tror jeg hadde passet til å være bjørn, vinterdvale høres supert ut.

Skrevet

Kanskje vi bare skulle sette Norge på pause og dvele litt i vinterdvale fra oktober til april?

Ikke meg imot egentlig.

Skrevet

Jeg brekker meg litt hver gang jeg ser et duckface-bilde!

Snøfall i april gir brekningsfornemmelser også...

Glemte duckfacebilder... høgg...

Gjest overlord
Skrevet

Lyden av noen som hoster opp slimklyser fra langt nede i magen et sted. Spytter de ut slimklumpen går jeg fra å brekke meg til å spy.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Har en utrolig lettstimulert brekkningsfornemelse så orker ikke å liste opp alt, men vil gjerne gå i hi fra oktober til april( den som vekker meg i april skal a pålegg om å komme med snacks og forbud mot å vekke meg mens det enda er sny på baken.

Sol bør det være når jeg blir vekt.

Skrevet

Lyden av noen som hoster opp slimklyser fra langt nede i magen et sted. Spytter de ut slimklumpen går jeg fra å brekke meg til å spy.

Ja, den er lei!!!

Gjest amandine
Skrevet

Vet dere hva jeg brekker meg av? Å blåse opp ballonger.

Skrevet

Snerk, på mat..

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg brekker meg av trange høyhalsa gensere eller tette krager, og av snorkel (så jeg skal ikke på dykkeferie) selv om jeg er en jævel på blowjobs.

Skrevet

Jeg brekker meg først og fremst av lukta av spy. Og lyden av noen som kaster opp.

I dag brekker jeg meg også av sure mannfolk som forpester hele husholdningen, men som hevder at de slett ikke har en dårlig dag. Det er bare vi andre som er så j... irriterende.

Skrevet

Jeg kom på at jeg virkelig brekker meg av å ha en blyant mellom tennene.

Gjest sug lut
Skrevet

I dag brekker jeg meg også av sure mannfolk som forpester hele husholdningen, men som hevder at de slett ikke har en dårlig dag. Det er bare vi andre som er så j... irriterende.

Sjarmerende. Håper han er over det i dag... mannsen?
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg brekker meg av utgiftsungen som lagde og spiste opp en hel middag fra kjøleskapet midt på natten i natt og ikke skjønner hvorfor jeg tilter.

Skrevet

Åjjj, det er jo faktisk så ille at all brekkingen muligvis hadde gått over til breking her hos meg.

Ungen rykker stadig oppover på utgiftspostene ja.

Hva med å informere at det er lite stas å komme til topps?

Uff!

Gjest sug lut
Skrevet

Forbanna idiotunge, må være farsgener. Fatter ikke at det er mulig å være så uspiselig egoist. Og dermed var den morgenen ødelagt.

Skrevet

Helt klart farsgener!

Realitetsforankringstid:

"Unge, du er ikke den eneste i verden!"

Gjest sug lut
Skrevet

"Du skulle bare visst hvor mye andre unger får, du!"

1. Det interesserer meg ikke.

2. Det interesserer meg ikke.

3. Det interesserer meg overhodet ikke for du skulle bare visst hva andre foreldre tjener.

Skrevet

Ser for meg at identisk scenario vil utspille seg innenfor våre fire vegger også.

Stolt av å ha en mann i kvinneyrke, men det blir man IKKE rik av. Spesielt ikke når jeg ikke kan skilte verken med å være mann eller kvinne i mannsyrke (to hell with gender).

Idealisme er mer verdt enn penger på mange måter så her må vi nok bare stålsette oss.

Ugh!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Med den type holdning hadde jeg ordnet med en liten ekstrajobb for tenåringen, gjerne på et suppekjøkken eller andre steder hvor han må hjelpe de som er mindre heldige!

Da tenker jeg pipa får en annen lyd, og hvis han tjener penger også så er jo det bare en fordel med tanke på alt han koster dere ved å være så egoistisk.

Selv om jeg selvfølgelig er sikker på at han er verdens beste, så trenger ungdom en oppvekker av og til :)

Gjest sug lut
Skrevet

Med den type holdning hadde jeg ordnet med en liten ekstrajobb for tenåringen, gjerne på et suppekjøkken eller andre steder hvor han må hjelpe de som er mindre heldige!

Hadde han hatt jobb hadde han vært langt bedre å ha i huset. Problemet er at det er ikke jobber for tenåringer å oppdrive, hvis du ikke har kontakter i bransjer som ansetter sånt.
Gjest overlord
Skrevet

3. Det interesserer meg overhodet ikke for du skulle bare visst hva andre foreldre tjener.

Kjenner meg igjen i denne, bare at jeg er drittungen. Vil ha hytte og båt, men mannen sier tørt at jeg må innse at vi er den nye arbeiderklassen som skal være glad for at vi i det hele tatt har fått oss hus.

Gjest overlord
Skrevet

Kjenner meg igjen i denne, bare at jeg er drittungen. Vil ha hytte og båt, men mannen sier tørt at jeg må innse at vi er den nye arbeiderklassen som skal være glad for at vi i det hele tatt har fått oss hus.

Fuck staten som gir oss luselønn, men samtidig er så trygg og god at man ikke klarer å forlate den. Jeg har et usunt avhengighetsforhold til staten (som så mange andre, men på en litt annen måte).

Gjest sug lut
Skrevet

Fuck staten som gir oss luselønn, men samtidig er så trygg og god at man ikke klarer å forlate den. Jeg har et usunt avhengighetsforhold til staten (som så mange andre, men på en litt annen måte).

Jobbtrygghet er verd uendelig mye. Men det betaler ikke hytter og båter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...