Gå til innhold

Pedagogisk leder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på intervju til stilling pedagogisk leder.

 

Dere med erfaring fra yrker: hva må jeg huske på ett slikt intervju?

Hva vil de spør om?

 

Anonym poster: 1233065c770745cb2d3c753a5df108f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil spørre deg først og fremst om ditt syn på div. ting når det gjelder barn, samspill, oppdragelse, aktiviteter osv. Og ting som særlig preger den aktuelle barnehagen. Også ting som har vært i media siste tiden.

 

Anonym poster: deb7c83c2ba1a307e340a1bea76ed469

Skrevet

Pedagogisk grunnsyn?

 

Hva er en god leder?

Skrevet

Pedagogisk grunnsyn?

 

Hva er en god leder?

 

Feks: Det pedagogiske grunnsynet kan være knyttet til bevissthet om barn og barneoppdragelse.

Det er knyttet til de holdninger og normer som preger samspillet mellom barn og voksen, og til de voksnes syn på læring.

Skrevet

Les stillingsutlysningen en gang til før du drar på intervju.

Der står det gjerne hva som er barnehagene satsningsområder.

Du må regne med å få spørsmål om det.

 

Begrunn grunnsynet ditt, og beskriv deg selv som en medarbeider og som en leder.

Hva har du å tilføre barnehagen.

 

Anonym poster: a355af08cbb5ce4913ac3cd5ba437444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...