Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Være på ungdomsskolefest! Hvis du er så heldig å komme i kontakt med et vettugt menneske, kommer det alltid en idiot forbi og slenger med leppa.. Anonym poster: cccd12cdfff4784b81894b74c4989980
Gjest Antarctica Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Å henge på DiB er for meg et gløtt inn i et alternativt univers! Det som skjer og det som sies er i kke alltid logisk, men ofte underholdende, derfor er DiB my guilty pleasure!
skjotta Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Det er mer som en barnehage synes jeg.... "jeg vet best og alle andre er dumme!" Og etter en stund tar de med seg lekene sine og går for å leke i en annen sandkasse... men de kommer alltid tilbake ;-)
Iiiiik Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Å være på DiB er vel omtrent som å være mange andre steder. Man må velge hvem man vil snakke med, forholde seg til dem man trives best sammen med, bli utfordret, bli forskrekket og lære å tanke at jammen finnes det mye forskjellige mennesker rundt omkring. Å være på nettet sånn generelt innebærer nok imidlertid et skjevt utvalg. Hvem er det som har tid, hvem er det som har interesse og hvem er det som trives i en så usensurert hverdag? Ikke nødvendigvis gjennomsnittet. Jeg har i hvert fall lært meg å trekke fra en del av skråsikkerheten og å trekke på skuldrene av en del uttalelser. Mye fine folk her inne også, ellers ville jeg jo ikke vært her!
Irene Adler Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 ....bo på Hotel California: You can check-out any time you like, But you can never leave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå