Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Vi har nettopp fått vite at jeg har brystkreft og at vi har gode odds for at dette skal t Anonym poster: b25986f437b9a49b88e75823abb0e877
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Gå bra. Jeg er litt utenfor og føler ikke for å dele med all verdens. Lillemann er nettopp blitt 2år og vil jo merke at mamma e mer borte, sengeliggende osv. Må gjennom en del behandlinger og operasjon som skal være neste uke. Dette skjer så fort at jeg knapt selv kan forholde meg til det... Sukk ja hvordan gjør jeg dette best mulig for gutten vår? Anonym poster: b25986f437b9a49b88e75823abb0e877
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Uff, så leit å høre at du må gjennom det der. Håper alt går bra:) Jeg ville sagt det i bhg, men også sagt at jeg ikke ville at "alle og hvermann" skulle vite det. Viktig at de vet at noe feiler mamma dersom gutten begynner å endre oppførsel tror jeg. For han kommer jo til å merke dette, og kanskje reagere med endret adferd ol. Lykke til! Stor klem! Anonym poster: f47e62a1a044e3bf630de76e41ee94ae
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Uff, stakkars deg... Men bra prognosene ser bra ut! Ville helt klart fortalt om det til ped.leder på avdelingen hans, da dette kan påvirke han uten at dere nødvendigvis merker det hjemme. Jeg fortalte bhg. til jenta mi at jeg var gravid nå, selv om jeg bare er 8 uker, for at de bedre skulle forstå hvorfor det plutselig ble så lange dager på henne i bhg. De syntes det var flott at jeg ga beskjed, selv om jenta mi heldigvis ikke virker å bry seg om at hun må være lengre i bhg. enn før. Anonym poster: e106b4a00c3b78c77f953d1881758c23
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Vi har en datter på 3 år som går i barnehagen. Etter jul og frem til nå har jeg vært inn og ut av sykehus pga komplikasjoner i svangerskapet. Vår datter har da bodd periodevis hos besteforeldre og har rett og slett gått helt ut av sine vanlige rutiner. Mot henne har vi vært åpne og fortalt at mamma er på sykehuset for at legene skal passe på magen med lillebror inni. Hun eren veldig nysgjerring jente så såpass skjønner hun. Koser og passer på magen og sier at hvis jeg får vondt så må jeg til doktoren :-) Valgte å fortelle i hovedsak hva det dreide seg om til barnehagen. Da kunne de lettere snakke med vesla som stadig skravlet om sykehuset og lillebror. I tillegg hadde de da stor forståelse for at hun kom og gikk i barnehagen. Vi slapp dermed å ringe hver gang hun ikke kom osv. Dette er en forholdsvis liten barnehage da.... Ønsker deg lykke til videre i behandling og god bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Ønske deg lykke til med operasjon å videre behandling, Eg trur eg ville valgt å fortella det til bhg sånn at di kan følge med ekstra om han skulle endre adferd selv om han ikke vet at du er syk vil han jo merke at det er noe Anonym poster: a9f8ede6431ddbd1a3df5ee27bb4569d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 God bedring, HI! <3 Jeg ville helt klart ha sagt det til barnehagen. Det er viktig at barnehagen holdes informert om hva som skjer i hjemmet slik at de kan snakke med barnet om det, dersom de ser at barnet ønsker å snakke om det. Jeg tenker dette kan gjøre det lettere for barnet ditt å takle situasjonen og kanskje gjør den det hele mindre skummelt for barnet også? Anonym poster: 8e04a0a025ef818b3b9be30ce5111be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå