Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Er 9+5 på vei. I forrige uke kom det litt brunt blod når jeg tørket meg, det var over på et døgn. Nå har det kommet litt brunt blod på papiret i går og i dag. Jeg har ikke Smerter eller noenting. Grunn til bekymring? Anonym poster: 45a07bbd7f9de9cf9247c994850adcbf
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Personlig så ville jeg sjekket det med en ultralyd, for sikkerhets skyld. Grunnen til at jeg tenker sånn er p.g.a min MA startet sånn, eller jeg fant ut om det etter at jeg hadde hatt brun utflod et par uker. Anonym poster: 2377690b0d73d282bfebd67bed6d4682
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg prøvde å ringe legen forrige uke, men fikk bare beskjed om at det ikke var noe å gjøre(det skjønte jeg jo) og at jeg skulle ringe hvis jeg fikk feber... Jeg spurte om tidlig ul, men det var ikke aktuelt.. Må jeg ta privat? Anonym poster: 45a07bbd7f9de9cf9247c994850adcbf
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Vil ikke legen henvise deg, er det privat ul som gjelder, ja. Anonym poster: 74e5f422c31d2d2549cb68d198dbbe53
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Jeg har hatt det sånn mye i dette svangerskapet, og legen sa at så lenge det ikke varer, ikke blir mer og ikke gjør vondt, så er det greit. Blødde hver gang jeg var på toalettet og hadde avføring i mange uker. Men alt vel:) Du kan jo prøve å få tak i legen og ta en ultralyd for sikkerhets skyld
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Ja, du får neppe henvisning p.g.a. det, det ville du neppe fått ved større blødninger heller, da det ville vært regnet som en SA. Må nok ta privat UL ja, hvis du vil forsikre deg.. Anonym poster: 2377690b0d73d282bfebd67bed6d4682
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Jeg har blødd mye i tre svangerskap. Bare den ene gangen gikk det galt, men det var i uke 4-5. Den gangen jeg mistet fosset blodet - som en vanlig mens, bare ekstra kraftig. Ble gravid igjen bare to uker etterpå. De andre gangene, da det gikk bra, var det ikke like mye blod, men nok til at jeg brukte truseinnlegg. Blødde litt hver dag frem til uke 13 ca, trolig pga. lavtliggende morkake. Min lege sa at det ikke er farlig å blø litt når man er gravid, og at de fleste faktisk gjør det. Du kan be din fastlege om henvisning til tidlig UL, det fikk jeg. Lykke til! Vet godt hvor vondt det er med denne usikkerheten <3 Anonym poster: 56f03bfacc7e04afbace65584569229a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Ja, du får neppe henvisning p.g.a. det, det ville du neppe fått ved større blødninger heller, da det ville vært regnet som en SA. Må nok ta privat UL ja, hvis du vil forsikre deg.. Anonym poster: 2377690b0d73d282bfebd67bed6d4682 Går helt fint å få henvisning hos fastlege også. Anonym poster: 56f03bfacc7e04afbace65584569229a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Har skjønt at det er ganske vanlig, og jeg har ikke noen dårlig følelse heller egentlig:) Jeg hadde nok vært mer nervøs hvis det hadde gjort vondt, og det var friskt blod. Skal på tidlig UL den 29, så jeg får prøve å ha is i magen:D Takk for svar og tilbakemeldinger:) HI Anonym poster: 45a07bbd7f9de9cf9247c994850adcbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå