Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 gå vekk her fra!!! Helt giddalaus og har vært på pc siden 08 i dag. Er surt og grått ute med snø i lufta, og er skikkelig lat og daff. Tragisk! Skjerpings! Noen flere? Anonym poster: 9c08b3109b8b8bbbcc0e89a087f2a3a2
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Jeg skulle ha vasket huset siden jeg får besøk i morgen tidlig. Men jeg gidder ikke, sitter så godt her i sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå