xenja Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 hei, trenger litt hjelp. Har i det siste fått en veldig intens luktesans, litt småkvalme og veldig trøtt. Har en litten baby på 6 mnd, og har fått spiral (kobber) for en stund siden. Symptomene jeg har hadde jeg ikke i svangerskapet mitt. Har og tatt graviditetstest men negativ, men likevel greier jeg ikke å slutte å tenke på det. Har ikke fått mensen tilbake så kan jo heller ikke se på det. Noen som har noen forslag eller ideer på hva dette kan være?
xenja Skrevet 11. april 2013 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2013 ingen her inne som har noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Hvor lenge har du hatt inne spiralen? Sikker på at det ikke er den som tuller med deg? Anonym poster: 5915e1da941be2a68871afdcae5fd89a
xenja Skrevet 11. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2013 har ikke hatt den så lenge nei, 1,5 mnd kansje men hadde litt kvalme før det. men kan det være sprialen som gir disse symptomene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå