Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Ungen har glemt treningsbag ett eller annet sted. Kollektivtransport, holdeplass, kafe, treningssenter, butikken.. hvem vet. Og der gikk attenhundrekroners joggesko, et par hundrekroners bag, treningstøy for noen lapper, håndkle, toalettsaker... det er til å grine av, penger ut vinduet og faan ta.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Eller påstifting av alle løse deler til enhver tid... sukk.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Uff! Jeg ville gått for begge deler. Gjerne båndtvang på bagen. De sier jo at man må bruke penger for å få penger så da satser jeg på at det er en passende sum fra uvisst opphav på vei til dere sånn ca når som helst.
bIomstre Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Kjipær'n, men alle har vel minst en sånn på kvota si... Har også ei distre ei i hus, men hun er faktisk ufattlig flink til å passe på egene saker. Tror ikke hun har forlagt en vott en gang! Kan ikke skilte med like god statistikk selv...
Gjest overlord Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Du får det vel på forsikringen minus egenandel? Vi har en såkalt "tabbeforsikring". Den dekker alle slike evneveike uhell og har betalt seg selv og vel så det i vårt tilfelle.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Skal sjekke med forsikringen bare han har vært runden på Ruters og politiets hittegods. Siden samme unge også trillet inn to andre uventede regninger i går og dermed effektivt har spist opp de fem-seks tusen sprellerom jeg så fram til på aprillønna allerede før den kommer, har jeg nå bestemt meg for at dette er min framtid, jeg er lei: http://www.dagbladet.no/2013/04/10/nyheter/utenriks/usa/kriminalitet/26601046/
Gjest amandine Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Sender deg en god klem. Og en kilo tålmodighet.
Iiiiik Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Jeg ler herfra. Ville helt sikkert ikke ledd hvis det skjedde med min egen, men det er jo litt morsomt med sånne slamper som liksom er store og som liksom klarer seg selv og så er de så susete i hodet. Min pode synes det å merke ting med navnet hans er veldig teit, pinlig og barnslig. Insisterer allikevel på navn og telefonnummer på en del ting, inni bagen f.eks. Han får jo en straff ved å bruke dagen på å lete etter greiene sine, ville også avkrevd en slags "bot", for han klarer neppe å dekke hele beløpet.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde slitt med å gi noen straff siden jeg var like ille i min ungdom... Surra verre enn en kasse kaniner, he he Håper du har forsikring som dekker en del av det ihvertfall, sure penger å ut med...
prekæs Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Du er ikke alene. Kan skrive bok. Orker ikke nevne eksempler. Jeg vil og bo i skauen. Skal hevne meg som gammel. Belåne hus til over pipa og dra på fest....i noen år.
bIomstre Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Synd det var en treningsbag og ikke en veske med ca en halv mill da...
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Synd det var en treningsbag og ikke en veske med ca en halv mill da... Jeg kan jo si at det var det?
Patetica fåkksi Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Det var noen som fant det i dag eller i går, det leste jeg da vitterlig i avisen. En halv mill eller noe.
Patetica fåkksi Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hylles-etter-a-ha-levert-gjenglemte-penger-til-politiet-7171260.html#.UWcX1kIWdD0
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 http://www.aftenpost...ml#.UWcX1kIWdD0 Jeg er en mann i syttiårene. Det vet jo hele Anonym.
Iiiiik Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 Jeg liker deg fra før sug lut. Hvis du har så mye penger at du putter en halv mill i veska før du går på toget, liker jeg deg enda bedre. Hva skulle du i Vestby forresten? Kunne stukket innom meg på veien synes jeg.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 Må jo ha litt penger med meg så ikke bikkjene tisser på meg. Jeg ringte på, men du ville visst ikke ha besøk, så da ble jeg furten og kastet fra meg bagen.
Iiiiik Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 Å, var det deg? Sorry, det visste jeg ikke. Hadde min yogatime i nettoen i stua, ville ikke åpne for hvem som helst da. Trodde det var fotballaget som solgte dopapir.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Nei, det var nok de som stod på tå utenfor på verandaen med nesen klemt mot ruta. Skal ringe først neste gang, jeg!
Iiiiik Skrevet 11. april 2013 #21 Skrevet 11. april 2013 Gjør det. Så neseavtrykk på ruta når du sier det. Trodde det var katten jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå