Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Samboeren min vil flytte på bygda, men jeg vil ikke. Vi bor nå i 100kvm leilighet i en stor kommune 30min fra storbyen. Vi har alle våre venner rundt oss i en omkrets på 15min. Jeg er oppvokst her og har jobbet her på samme arbeidsplass som jeg elsker i 10år. Familien min bor i samme kommune og flere i hans familie bor også her. Likevel ønsker han å flytte 1,5t ut på bygda, enda lengre fra byen (som jeg helst vil bo nært til). Hans eneste store argument er å få flere arbeidsmuligheter om han vil bytte jobb. Jeg derimot har to arbeidsplasser å velge mellom i den kommunen, i motsetning til alle jeg kunne valgt i byen om jeg ville byttet. Jeg er redd jeg ikke vil trives så langt fra venner og familie, så langt fra det urbane store samfunnet og at jeg vil få "klaus" på en så liten plass hvor alle kjenner alle. Fordeler med å flytte dit; Stort hus til 2mill billigere enn her. Stor tomt Mye natur i nærområde. Samboer er veldig flink til å argumentere å til å overtale. Han får også venner og familie til å ikke si noe mer. Hva skal jeg si? Anonym poster: cbe60a1528a2087a82574b379c3b98e0
PintSizedDictator Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Si det som du sier her. Og at du faktisk ikke har lyst burde være en tungtveiende grunn. Møtes på halvveien kanskje? For min del hadde argumentet vært at jeg ikke har lappen så jeg ville blitt helt fastlåst der.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Trenger du flere argumenter enn det du skrev i første avsnittet da? Det burde holde som argumenter syns nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå