lavidaloca Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Norsk tekst. Det eneste jeg husker er en liten bit av refrenget: å far spiller på gitar. En utrolig fin låt! Noen som vet hva sangen heter eller hvem som synger?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Noe han "grisen står å hyler" har laget? Hvor gammel ca? Visesang, barnesang? INFO!!! Anonym poster: 00639cb44328b135e7a86f5a028e0ca6
lavidaloca Skrevet 10. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2013 Hakke peiling. Hørte den en gang, en 2 klasse som sang den. Handler vel om fellesskap, sang, ha det trivelig..... Øhhhhh skikkelig mye hjelp å få av meg Litt visesangaktig kanskje.
lavidaloca Skrevet 10. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2013 Rock'n roll fiskeboll? Nope:( men takk likevel:)
lavidaloca Skrevet 10. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2013 "Den glade familie"? Nei det var ikke den heller. Tror ikke det er en barnesanger, mer vise ala Lillebjørn Nilsen, postgirobygget....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Det første som slo meg var at dette måtte være fra en sang jeg hørte fra Bjarte Leithaug. Har ikke hørt mye av han. men datteren min var med på en musikk-helg sammen med han for en del år siden og jeg er så sikker på at dette er en sang de sang.. kanskje.. Anonym poster: b9c2b4b99234789fcdcbdc98d79532fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå