Gå til innhold

samleie etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkte etter ca 6 uker. Jeg ville ikke tidligere pga sying etter klipping og renselsen. Var ikke godt de første gangene pga smerter i arret etter sying. Prøvde etter tips m glidemiddel de første gangene. Anbefales!

Skrevet (endret)

Ble enig om å vente 6 uker pga renselse og siden jeg sydde. Ville på 6 ukers kontroll først. Masse glidemiddel er et must, og ta det veldig rolig. Tok en stund før det ble godt igjen her.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Skrevet

2 og en halv uke;) Hadde ks, men var raskt ferdig med renselsen og klarte ikke vente. Litt nymfomane begge to hehe. Gikk veldig fint (fikk ingen infeksjon), men merket litt smerter inne i magen, sikkert pga at såret ikke var helt grodd;) Prøvde analt istedet, det var himmelsk=)

Gjest Thunder Road
Skrevet

2 mnd etter første fødsel, ble sydd.

10 dager etter andre, ingen rifter, var i storform.

2,5 mnd etter tredje. Tok såpass lang tid etter pga søvnmangel og hektiske dager med tre barn, ikke noe galt fysisk.

Skrevet

hva med blødningen da? varer ikke den en stund også? kan ikke huske dette etter 8år! og ble singel før fødselen så da var det problemet løst :P

Skrevet

10 uker. Jepp. Ikke dager. Uker. Ikke vondt!

Skrevet

Nærmere to måneder. Det gjorde vondt i begynnelsen, som om vevet der jeg var sydd ikke var elastisk nok. Det tok faktisk mange måneder før det føltes normalt ut der nede...

Skrevet

Vi ventet nesten 6 måneder.

Jeg hadde en ganske heftig fødsel og det gjør bare vondt de gangene vi har prøvd.

Skrevet

Vi prøvde etter 2 mnd..bare vondt og ekkelt..så igjen etter 4 mnd og da gikk d bra :)

Skrevet

Første gang ble det hvertfall 4-5 mnd før vi gjenopptok den seksuelle aktiviteten, etter en heftig fødsel og førstefødte var vårt hovedfokus! ;)

Etter andremann kom vi raskere til normalen og begynte litt tidligere, men det tok vel 4 mnd før ordentlig samleie. Ingen hast! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...