Gå til innhold

Ingen emner om Bhatti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne ha sverget på at det var opptil flere her inne, men ble skuffet gitt.

Advokaten hans sier at om det hadde vært en lyshåret ung norsk kvinne som hadde blitt fengslet i Pakistan, hadde ting skjedd allerede nå, slik at hun ble returnert til Norge.

Jeg innrømme at jeg tenker at han gjerne må sitte der, for min del.

Kjør debatt!

Anonym poster: 13b70754260f0187f8eb6cab12b9a326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger han oppmerksomhet? Jeg gir blaffen i hele han og la han sitte i fengsel en god stund for min del. Nei takk som byr!

Anonym poster: eacd1a2e19914e1286b4d70148e92e9b

Skrevet

Ein kan ikkje ta med seg den norske rettsstaten i lomma, noko Bhatti no får erfare. Han er i selskap med herrane Moland og French i Kongo og ho siste i Bolivia som ikkje har rømt enda.

Skrevet

Jeg bryr meg så lite om den mannen der at det for meg ikke er noe grunn til å snakke om han.

Skrevet

La han sitte! Vi trenger ham ikke her!!!

Anonym poster: 7f0b29a150690d97c3b790ec44b05890

Skrevet

Nå er liksom Norge god nok for han? Nå vil han ha hjelp, han som kritiserer Norge for så og si alt, og ønsker at Norge skal bli en nasjon som blir styrt etter sharia lover. Og nå skal liksom Norge hjelpe han? Nei vettu ka, han kan sitte der og råtne..

Skrevet

Det som slo meg da advokat Elden sa dette på nyhetene istad var "stakkars mann" (Elden, altså). Han er antagelig hjertens enig med oss som synes han kan få sitte og råtne i Pakistan, men det er jobben hans å si noe annet....

Skrevet

Å dette har jeg ventet på i hele dag, så jeg kunne si: la ham sitte der og råtne.... Er ikke interessert i at en eneste krone av mine skattepenger skal brukes på å lete etter han. AMEN!

Skrevet

Trenger vi bry oss om han da?

La ham være ifred, var det ikke det han ville da de prøvde og filme ham ;)

Anonym poster: 1479af2e6ecb3368620cc946e59f17d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...