Gå til innhold

Noen som har dette regntøyet til sitt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt denne regndressen:

http://www.metoo.dk/dk/drengetoej/new-arrivals-drenge/rayo-mini-rainsuit-45

Men kom til å tenke på nå at det kanskje kan trenge vann inn gjennom glidelåsen? Set meste av regntøy bruker jo å ha en sånn klaff over glidelåsen, som lukkes med borrelås/knapper?

Evt. om dere har hatt en annen dress/jakke der det kun har vært glidelås og ikke sånn "gummiklaff" over.

Det står jo at den har vannsøyle på 8000, så håper jo at den skal være bra..

Anonym poster: 3905a67acc80d6b16cb790c81aaff80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vannsøyle på 8000 mye? Reimadress har jo 10.000 og selv den er ikke HELT vanntett.

Anonym poster: a12c76ed14a35d846958ea7b6ba3b319

Skrevet

Regndress er det teiteste jeg noen sinne har kjøpt. Av den enkle grunn at regnbukser er mest i bruk... heldress er bare brukbart når det pøser ned. Regnbukse kan man bruke når bakken er våt, og ha vanlig jakke i feks.

Skrevet

Regndress er det teiteste jeg noen sinne har kjøpt. Av den enkle grunn at regnbukser er mest i bruk... heldress er bare brukbart når det pøser ned. Regnbukse kan man bruke når bakken er våt, og ha vanlig jakke i feks.

Jo, jeg ser den.. Har et sett med jakke og bukse i tillegg, så blir jo å bytte mellom dem i såfall. Heldigvis er dressen byttbar, så kanskje jeg heller kjøper et nytt sett i stedet :)

Takk for svar!

Skrevet

Jo, jeg ser den.. Har et sett med jakke og bukse i tillegg, så blir jo å bytte mellom dem i såfall. Heldigvis er dressen byttbar, så kanskje jeg heller kjøper et nytt sett i stedet :)

Takk for svar!

Finnes sikkert noen med andre meninger, men vår endte med å være helt ubrukt.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...