Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Har eggløsning i dag i følge kalenderen. Men mannen har vært bortreist, og kommer hjem sent I kveld. Er det forseint da eller er det fortsatt sjangs tror dere? Anonym poster: f1f15bf0d916a9653c5a2f8ad0eb067a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Er det ikke i dagene før EL, EL dagen og et par dager etter EL sjansen er størst tro? Dessuten kan man jo aldri vite om den er presis da. Så dumt å gå inn med feil holdning allerede nå. Hopp til køyra å kos dere Anonym poster: 24fd62d2fdb61944af5cc940b1998c14
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 * køys hvertfall :-P Anonym poster: 24fd62d2fdb61944af5cc940b1998c14
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Er det ikke i dagene før EL, EL dagen og et par dager etter EL sjansen er størst tro? Dessuten kan man jo aldri vite om den er presis da. Så dumt å gå inn med feil holdning allerede nå. Hopp til køyra å kos dere Anonym poster: 24fd62d2fdb61944af5cc940b1998c14 Ikke stol blindt på kalender. Eggløsning kan falle på forskjellige dager. Kjør på ;-) Anonym poster: 6f9fce7d69637da84b03ba0f39b14cde
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Jeg er ganske sikker på at jeg har den i dag. (om ikke hodet og kroppen spiller meg et puss) for jeg har murringer i mage og rygg og en del blank utflod. Har ikke lagt merke til eggløsningen før, men nå når vi har tenkt å bli prøvere kjennes det sååå godt. Kan hende det bare er psykisk hehe, men føler meg litt "rar" i kroppen på en måte... Jaja sex på gubben får det vel bli uansett Anonym poster: f1f15bf0d916a9653c5a2f8ad0eb067a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå