Gå til innhold

Denne Ben&Jerry (?) isen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en tråd om den isen her en dag, og lurer på om det er noe jeg kunne likt. :P Altså, jeg er ingen sjokoladeis-elsker, men er det andre smaker? Syns det var mye skryt av en eller anna sjokolade variant i den tråden. Skal sies at jeg er is-avhengig, og mest sannsynlig ikke burde finne en ny is jeg bare må ha. ;) Men jeg ble så nysgjerrig på den, og nå svirrer den rundt i hodet mitt. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke iselsker da, men isen er grei den. har spist den noen ganger. men det finnes mange andre gode iser og.

Anonym poster: b8f37ed675fca71c7710567d96b521c7

Skrevet

Mange gooooode smaker. Men, ulempen er at den er så dyr i norge. Spiste MYE av den når jeg bodde i usa, og alltid når jeg er på ferie andre steder. Absolutt verdt å teste ut! ;)

Anonym poster: 1465c7250c7fa4f025fd01f906c9735b

Skrevet

Den er for dyr, gidder ikke bruke så mye penger på kalorier ;)

Men fantastisk god, jeg forbinder den med ferie, fordi jeg kjøper den når jeg er på tur..

Anonym poster: f089a0f23db58e4365a17816dd91cbde

Skrevet

synes den er himmelsk! bestste isen i verden ;-)

selve isen er veldig "myk" og tjukk og deilig, og så finnes der så utrolig mange smaker å velge mellom.

den er verdt hver krone når man virkelig skal kose seg ;-)

(og nå angrer jeg sååååå på at jeg ikke stoppet og kjøpte når jeg fyllte diesel på bilen i sted....)

Anonym poster: f6115e45e8160f87337c98573f594749

Skrevet

Hehe, takk for svar! Skjønner at jeg må prøve den, selv om det var mange sjokoladeinspirerte-smaker der. Forventningene mine er skyhøye, så kan jo håpe på at jeg blir skuffet. ;)

Skrevet

Synes den er litt oppskrytt jeg ;-) jeg er lykkelig over at lollipopisen er tilbake i boks! Nam nam!!!

Skrevet

Synes den er litt oppskrytt jeg ;-) jeg er lykkelig over at lollipopisen er tilbake i boks! Nam nam!!!

Er det den saftisen? Husker venninna mi var hekta på den for lenge siden, må være 10-12 år siden. Kanskje jeg kan overraske henne med den nå. :D

Skrevet

Er det den saftisen? Husker venninna mi var hekta på den for lenge siden, må være 10-12 år siden. Kanskje jeg kan overraske henne med den nå. :D

Jepp, den ja. Sitter med isboksen på fanget må jeg ;-) den er himmelsk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...