Gå til innhold

Hjelp! Jeg kjedespiser/ trøstespiser...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden hatt en litt tøff periode.. vi flyttet for en liten stund siden og jeg kjenner bare mannens venner. Vet liksom ikke hvordan jeg skal bli kjent med nye mennesker... Dette føles som en kjempe skuffelse fordi jeg hadde gledet meg såå til en ny start. Der vi bodde før hadde de aller fleste vennene mine glidd ut til å bli "bekjente". Jeg var den første (og fremdeles eneste) i vennegjengen som fikk barn, og etter jeg fikk barn virket det som alle bare glemte av meg:( (selv om jeg tok masse initiativ til å treffes!)

I tillegg har jeg fått en knekk ifht familien som jeg ikke skal utbrodere her.

Resultatet av dette er at jeg nå spiser og spiser! Spiser en pose smågodt på jobb nesten hver dag, når jeg kommer hjem er det middag, kveldsmat og snacks hver kveld. Prøver med sunnere alternativer som frukt og bær, men ender bare med at jeg spiser det først før jeg stapper i meg mer drittmat. Jeg MÅ liksom ha noe å spise på hele tiden! Jeg er slank (168 og 56 kg), men er redd for hvordan dette skal ende om jeg fortsetter sånn?? Selv om jeg ikke blir tykk med det samme så er det jo ikke bra for helsa...:(

Noen som kan hjelpe meg?

Anonym poster: 5ef792a3b60a8d82c80e6a7593f0fc62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å bytt ut vanen med noe annet. Gå tur,strikke, rydde, lese osv. Jeg var i hvertfall erfart at det ikke fungerer å bare stoppe med en vane. Den må byttes ut :-)

Skrevet

dytter denne. Bor på Østlandet:)

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...