Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Er det mulig? Anonym poster: a64628dabafd63fb926db8dbb7440aef
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Tror det skal bli veldig vanskelig.. Jeg vet om en som gikk ned 16 kg på 14 dager eller noe sånt på psmf dietten. Men den dietten er veldig streng og hard, synes jeg i hvertfall. Men tviler på om det er bra for kroppen å gå ned så mye på så kort tid. Jeg håper å gå ned 15 kg på 3 mnd og er ikke sikker på om det går.. Så 40 kg på 3 mnd, nei tror ikke det.
Monajenten Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Det er mer enn 3 kg i uken, så syns det høres veldig vanskelig ut
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Det går, bare se på biggest loser. Men det er ikke sunt å gå ned så fort, og du risikerer å få mye løs hud. Kjenner en som klarte det - han løp og løp og løp i timesvis etter å ha spilt fotball i to timer og så spiste han sunt. Krever jernvilje og masse tid og jeg vil våge å påstå at det nok er smartere å bruke i hvert fall det dobbelte av tid om ikke et helt år. Kanskje sette mål om å rekke det før nyttår? Anonym poster: 74406e937710ab62d77e78f6a6c936ea
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Da vil du i så fall bli syk vil jeg tro, om det i det hele tatt er mulig. Det blir heller ikke slik at man beholder ny vekt. Selv med 1 kg i uken som nedgang er det vanskelig å beholde ny vekt etterpå i lang tid, så det høres veldig lite lurt ut. Anonym poster: e9c2603d23065c17364e9e88dee13b2c
Papegøyeblomst Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Mulig du klarer det på psmf-dietten. det går for å være den "sunneste" av ekstremdiettene. Første gang gikk jeg ned 7,5kg på 3 uker, og nå har jeg et par uker psmf igjen, men denne gangen uten vekt, for jeg blir så opphengt i det. MEN det er en ekstremt "vanskelig" og tidkrevende diett, du må veie og planlegge alt, og ha full kontroll på inntak av protein, fett og karbo.
Serepta Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Tror det skal bli veldig vanskelig.. Jeg vet om en som gikk ned 16 kg på 14 dager eller noe sånt på psmf dietten. Men den dietten er veldig streng og hard, synes jeg i hvertfall. Men tviler på om det er bra for kroppen å gå ned så mye på så kort tid. Jeg håper å gå ned 15 kg på 3 mnd og er ikke sikker på om det går.. Så 40 kg på 3 mnd, nei tror ikke det. Holdt hun vekten etterpå ? Har tenkt å prøve meg på den dietten, men har ikke helt kommet til å bestille proteingreier og oljer enda.
Papegøyeblomst Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Tror det skal bli veldig vanskelig.. Jeg vet om en som gikk ned 16 kg på 14 dager eller noe sånt på psmf dietten. Men den dietten er veldig streng og hard, synes jeg i hvertfall. Men tviler på om det er bra for kroppen å gå ned så mye på så kort tid. Jeg håper å gå ned 15 kg på 3 mnd og er ikke sikker på om det går.. Så 40 kg på 3 mnd, nei tror ikke det. Holdt hun vekten etterpå ? Har tenkt å prøve meg på den dietten, men har ikke helt kommet til å bestille proteingreier og oljer enda. Du MÅ ikke ha proteinpulver og fiske/selolje for å starte... Jeg tar 6-dobbel dose omega3, vanlig høydose kjøpt på apoteket. Proteinpulver er greit å ha etterhvert, når du blir så matlei at du begynner å slite med å få i deg nok protein gjennom maten. jeg anbefaler denne, den har lavt karboinnh og smaker godt: http://www.iherb.com/Dymatize-Nutrition-Elite-XT-Extended-Release-Fudge-Brownie-2-2-lbs-998-g/45294 Nå har jeg gått på psmf i ca en uke, og sitter her med 300g kyllingfilet som jeg må få i meg, og er ikke sulten i det hele tatt...urk, blir nok en shakeistedenfor ja...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Tror det skal bli veldig vanskelig.. Jeg vet om en som gikk ned 16 kg på 14 dager eller noe sånt på psmf dietten. Men den dietten er veldig streng og hard, synes jeg i hvertfall. Men tviler på om det er bra for kroppen å gå ned så mye på så kort tid. Jeg håper å gå ned 15 kg på 3 mnd og er ikke sikker på om det går.. Så 40 kg på 3 mnd, nei tror ikke det. Holdt hun vekten etterpå ? Har tenkt å prøve meg på den dietten, men har ikke helt kommet til å bestille proteingreier og oljer enda. Det vet jeg faktisk ikke. Det er en bruker her inne som fortalte meg det da jeg spurte henne om noe ang psmf på privat melding.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Det er nok ikke mulig nei. Jeg har gått ned 25 kg fra februar til juni, og det er ganske mye på det korte tidsrommet. Anonym poster: 03ea9b96f88010490832aa2323d8969b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå