Gå til innhold

Trenger litt hjelp og noen synspunkter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok min første P-Sprøyte i mai i fjor, men fikk blødninger igjen ganske fort, odet var ganske mye! Fikk da en ny sprøyte da i juli igjen grunnet konstente blødninger, og fikk blødninger igjen i august, som varte i 20 dager uten stans! Så fikk jeg da en ny sprøyte i slutten av august!

Det var den siste sprøyten jeg tok! Har ikke fått mensen igjen etter det! Det er 8 måneder siden!!!

Jeg fikk en del bivirkninger av sprøyten og har slitt veldig med vekten etter det og har gått ganske mye opp! Jeg har også hatt litt trøbbel i hjemmet, som har ført til stress, depresjoner, angst og uforklarlige kroppssmerter!

Sitter no å venter i spenning på rehabilitering og hjelp!

Men hvorfor er ikke mensen kommet tilbake? jeg kjenner at det tærer på meg at den ikke er tilstedet! Vil ha noe i kroppen min som er normalt (Høres rart ut).. Men vi har ett ønske om å øke familien snart i tillegg.. Finnes det noe som kan få igan systemet?

Jeg føler selv at jeg er på vei tilbake til meg selv nå, og at ting begynner å bli på stell.. Men den uteblitte mensen stresser meg! :(

Noen som har noen innvendinger om hva det kan være eller hva som eventuelt kan hjelpe?

*Jeg går ikke på noe prevansjon no*

Anonym poster: 586bdf736955cfbc16ae23780e1d4479

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt at mensen kan utebli opptil to-tre år etter bruk av p-sprøyten sier min lege. Har ikke lest om det, men er du bekymret ta en tlf til legen din :)

Anonym poster: 84fb818b9d091c49ab9ed7eb9339ecd9

Skrevet

hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...