Gå til innhold

Hvor ofte grer dere håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grer det kanskje to ganger i mnd. Håret mitt ser faktisk ikke ut hvis jeg grer det, da grer jeg ut alt det naturlige fallet i håret mitt.

Anonym poster: f79547909a214cff1119ce35bb7ca189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag. Har tykt hår til ned på ryggen, så det må børstes.

Anonym poster: fefac85f3073ab9b510e2433fb0189a5

Skrevet

En gang om dagen eller oftere hvis jeg skal noe speiselt. Bustetroll uten like :) Prøvd å la være å børste noen dager, men funket dårlig.

Anonym poster: 234b81277c5440ed27905e02dfef8f6d

Skrevet

Hver mrg, og hvis det er flokete

Anonym poster: f108a0ef7550474aa8325f6ae30e626a

Skrevet

Veldig sjelden. Jeg har krøller/fall og "grer" det med fingrene i dusjen med balsamen i.

Anonym poster: 493e8ea350a7bdfdd63e4a7b720b0e5f

Skrevet

Etter jeg har vasket det, sjeldent ellers.

Skrevet

Etter vask hver 2. Til 3. Dag.

Skrevet

Grer det i dusjen når jeg har balsam i og aldri ellers for da ødelegger jeg krøllene mine :)

Skrevet

Så heldig du er :) Må greie hver dag ellers ser jeg ut som en sau :P

Skrevet

Hver morgen og før og etter jeg vasker det. HAr veldig tykt, langt og slett hår.

Skrevet

Hver morgen og kveld. Langt, bølgete og tykkt hør som floker seg lett.

Skrevet

Hver dag hvis det er slitt og jeg ikke har vært hos frisøren på en stund. Som regel nesten aldri. Kanskje 1 gang i mnd hvis jeg føler for å gre meg.. ? Har tynt hår med fall til skuldrene.

Skrevet

Når det er vått etter hårvask.

Kan ikke gre det når det er tørt for jeg har krøllete hår, blir jo seende ut som en høysåte om jeg grer det tørt.

Anonym poster: b592f3992e88d0b763a21fa54dd0b8ef

Skrevet

Aldri. Har helt kort hår, så trenger bare rufse i det med fingrene ;)

Anonym poster: 3bbbc91b5ab2a62bc44bc36189177ef6

Skrevet

Har langt tykt hår så minimum en gang per dag. Når jeg vasker det må jeg gre det før vask, når jeg har balsam i, og etter før jeg føner det.

Mye jobb, men ser bra ut da :P

Skrevet

Grer det veldig sjeldent jeg også, og det må bestandig skje etter at jeg har vasket håret ellers blir det ull og hely jævlig.

Er ikke så veldig flokete heller, litt dreads i underhåret om jeg venter alt for lenge mellom hver gang,men da børster jeg det bare bort igjen.

Har langt hår med mye fall...

Anonym poster: dfa75d13db875bb95aaad4d1e44ee51a

Skrevet

Hver 4-5mnd. Hår med fall i til midt på ryggen. Liker d crazy og ikke gredd rett.

Anonym poster: 624c41e1b3d17cc314b14bb1ea39db68

Skrevet

Hver dag, har langt glatt hår, og ser ut som et kråkereir om ikke. Datteren min har krøller langt ned på ryggen, de børstes aldri, men gres gjennom med en grov kam eller fingrene, med litt balsam eller morocon oil på fingrene.

Anonym poster: bb3e0962e8e54d36c21655a4d79efad5

Gjest sussie77
Skrevet

Etter at jeg har vasket. Har fall så det ser bedre ut om jeg ikke grer det så ofte.

Skrevet

Hver morgen og hver kveld. Og ofte når jeg er på badet ellers om det er løst. Har langt stridt hår og liker ikke floker.

Skrevet

Etter jeg har dusjet, så hver 2.dag

Skrevet

Aldri, jeg måtte gå til innkjøp av hårbørste når ungene fikk litt lengde på håret for jeg hadde ikke en eneste hårbørste i hus før det. Nå ereldste barnet ti år, og jeg har ikke greid med på såmange og mange år før det. Tror igrunn det må være på barneskolen engang, for det var da jeg klippet vekk det lange håret mitt. Akkurat nå er det nesten 1cm langt, så her blir det ikke flokete. Blir ikke lenger enn 5cm før håret blir klippet igjen.

Jeg har så tykt hår og det er helt unulig å ha med å gjøre, så det blir kort. Har ei datter som vurderer det samme,for hun syns det er så kjedelig å børste det håret ørten ganger om dagen, fult av floker og strikk og spenner sitter ikke i håret hennes siden det er så tykt.

Anonym poster: 351fe462e64c0245507a8e7f44d48424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...