Gå til innhold

Dere som kjøper lammeskinn til babyen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange skinn kjøper dere? Vi har både sprinkelseng, vugge og vogn. Trenger man et skinn til hver av de, eller hvordan gjør man det?

Anonym poster: ab4cbc877788186408ca54bbc72cef94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger egentlig ikke skinn, men har du en god vognpose så holder det lenge :) Et skinn holder hvis du skal ha det.

Anonym poster: c874d0be6b30d11c4d3ca8ca352642d5

Skrevet

Har bare et skinn. Det er jo strengt tatt ikke så tungvint å flytte det fra et sted til et annet.

Skrevet

Jeg har også bare kjøpt ett skinn, føler det holder. Er ikke store jobben å flytte det dit det skulle være behov. :)

Skrevet

Jeg kjøpte to :) ett til seng og vugge, og ett til vogna :)

Skrevet

Har ett som ligger på gulvet :)

Skrevet

Jeg har kjøpt to, ett som skal ligge fast i sprinkelsengen og ett som jeg flytter rundt ved behov (vugge eller lekegrind (har ikke bestemt meg) og vogn). Får testet hvordan det fungerer om noen uker:)

Anonym poster: 104b88286199ddda38040c8f1f859dd5

Skrevet

Har aldri brukt skinn annet enn i vogna vi, så kun ett her i gården.

Skrevet

Har bare et skinn til hver av de små og de er oppi vogna deres. Har aldri hatt behov for det inne.

Skrevet

Vi har 4- men kun 2 favoritter som har vært i bruk. En mellom vugge og vippestol og gulv. Det andre i senga.

Nå ved 2 pr bruker vi bare 1 i vogna

Skrevet

To eller tre. Kjøpte de som ikke så så dyre, på Barnas Hus. Etterhvert som han ble større og brukte sportsvogna, så ble det litt skitnere og jeg ville ikke ha det i senga da.

Men nå som babyen er stor og vi ikke skal ha flere, bruker vi disse saueskinnene som sitteunderlag på tur. Helt genialt.

Anonym poster: d8326d5e23f7216a7cae312b62fd1505

Skrevet

Takk for svar. Er fortsatt i tvil hva vi skal gjøre. Har kjøpt ett fra nøstebarn inntil videre.

HI

Gjest Julia1984
Skrevet

2.

Blir faktisk en del støv etc på der som er i vogna.

Skrevet

Har ett i senga, ett i kurven, ett i vippestol, ett i vogna og ett i søskenvogna.

Er forskjellige typer, og ikke av de dyreste sorten, synes det ble for tungvint å flytte på, og elsker å bruke skinn :)

Anonym poster: 8c52eb2907fb10684c25454686f738b7

Skrevet

Har bare ett (baby ikke født enda), men etter å ha lest her nå tror jeg at jeg kjøper et til så jeg har et til seng og vugge inne, og et til vogn... Godt poeng i at det i vogna vil bli litt støvete og skittent.

Anonym poster: 8111a039e11a3604a799b8bcb94c56c7

Skrevet

Vi har vel 7 skinn tilsammen, og har 3 barn. Er veldig glad for at vi har så mange, for de har alltid vært i bruk. 2 i vogna hjemme, 2 i vogn i bhg, 2 i sprinkelsengene og 1 som flyttes imellom. Barna er nå 1 år (tvillinger) og 3 år. Ull er gull!

Har aldri angret på at vi har kjøpt så mange, men er også veldig glad i å bruke ull. Hadde kun 1 i begynnelsen med førstemann, men så fort at vi ønsket ett til. Dere kan jo starte med 1, så ser dere etterhvert hva som passer best for deres bruk :)

Skrevet

Oj, flere av dere har virkelig mange!!

Hvor kjøper dere fra? Blir jo dyrt å kjøpe de fra Nøstebarn om en skal ha mange :/

HI

Skrevet

Oj, flere av dere har virkelig mange!!

Hvor kjøper dere fra? Blir jo dyrt å kjøpe de fra Nøstebarn om en skal ha mange :/

HI

Man får kjøpt billigere skinn også.

Anonym poster: fbf53ddba178d714813fc4412a6324ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...