Gå til innhold

Hva slags symptomer på deprimert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonym poster: e33aca6322a2eaf73efcf97aa0d732e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det finns på google, ja. Men kanskje jeg skulle fullført: Folk her inne som er deprimerte, altså, diagnosiert med deprisjon. Er vel også forskjellige symptomer osv osv?

Anonym poster: 2bc65abe3f88c80426a393990faab7c0

Skrevet

Vet det finns på google, ja. Men kanskje jeg skulle fullført: Folk her inne som er deprimerte, altså, diagnosiert med deprisjon. Er vel også forskjellige symptomer osv osv?

Anonym poster: 2bc65abe3f88c80426a393990faab7c0

Jo, men jeg tror de fleste er kartlagt.

Skrevet

jeg har depresjoner innimellom... og jeg føler da en generell tristhet, uten å kunne forklare helt hvorfor jeg er trist. mange negative tanker, om ting som nødvendigvis ikke behøver å ses på som negativt. mange ganger kan jeg få angst, spesielt panikk angst.... vet at dette også kan ha en sammenheng med depresjon. jeg gleder meg over svært lite. ser ikke små gleder i hverdagen. er veldig trett og vil sove mye. er liiiite motovert til å stå opp om morgenen. lite matlyst.... lite lyst til å finne på sosiale ting.... dette er meg...til tider... hvorfor lurer du? lurer du på om du har en depresjon?

Anonym poster: e1e208a156e0f40a1b84d74ef6d2fd25

Skrevet

Underlig nok har mildt- moderat deprimerte faktisk bedre realitetsorientering/ virkelighetsoppfatning enn ikke- deprimerte...De som er deprimerte har ikke de samme kognitive filterne som får oss andre til å se verden og mennesker gjennom et rosarødt skjær. Denne er også interessant http://www.forskning.no/artikler/2010/juni/253784

Anonym poster: 6c44d8792a3033c4e28de8394f96f667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...