Gå til innhold

Ut og fly!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare en liten times flytur, men bør eg ha sånne støttestrømper?? Har hørt at man bør ha det når man flyr, men hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å forhindre blodpropp. Støttestrømper hjelper slik at blodstrømmingen blir bedre i beina.

Skrevet

For å unngå blodpropp. Fløy 6 timer x2 i uke 16 og hadde ikke noe problemer. Hadde støttestrømpene i veska, men tok de aldri på. Var oppe å gikk litt i midtgangen ett par ganger i løpet av de seks timene. Er du veldig hoven i bena generelt sett så er det nok lurt, men en time med fly er jo så vidt bare opp og ned :)

Skrevet

Åå, så siden eg har fryktelig dårlig blodsirkulasjon så burde eg satse på støttestrømper da :) ?!

Skrevet

Ja da er det vel anbefalt å ha det på :) skader jo ikke :) i tillegg valgte vi setet ved nødutgangen (ekstra benplass!) Og som sagt: strekk på kroppen og drikk mye :)

Skrevet

Då får eg ta meg en tur på apoteket, (regner med det e der de selges ;)..)

Hehe, drikke mye ja, leste ett sted at det e anbefalt å drikke 8 glass vann for dagen når en er gravid, då måtte eg le, hadde dødd av dehydrering hvis eg hadde drukket "så lite", drikker 8 glass vann på en time :P

Skrevet

Jeg drikker lite, blitt flinkere, da det resulterte i hodepine hver dag. Men må true meg til å drikke for å unngå skallebanken på slutten av kvelden :P

Jeg kjøpte mine på apoteket ja, svarte og lekre ;) var vel noen hundrelapper :)

Skrevet

Ja den hodepinen kommer med en gang hvis man ikkje drikker nok, noe plagsomt ja, spes siden vi ikkje kan spise piller for det :P

Haha, ja min farmor hadde sånne, de e skikkelig lekker ;) menne, vet du om det r å få kjøpt på flyplassen?? Usikker på om eg kommer meg på apoteket i dag, er ganske langt å kjøre :/

Skrevet

En i reisefølget mitt kjøpte det på flyplassen, det var i 2009. Til en noe stivere pris vel og merke :)

Skrevet

Hvilken flyplass da ?? Eg skal fly fra Flesland, vet ikkje om de har D samme på alle flyplasser?!?! :)

Skrevet

Dette var gardermoen. Flesland har jeg ingen kjennskap til :)

Skrevet

Okey :) får sende mor på apoteket ;) hun bor like i nærheten..

Skrevet

...vil bare skyte inn at for en times flytur er det ikke nødvendig med støttestrømper. Flyet rekker knapt å komme på cruise, og innen føttene har reagert på trykkforandringen, er dere på vei ned igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...