Gå til innhold

Blir man slankere av å ha bendelorm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm?

Anonym poster: 3faeb5e567ba3108058b0846c63216af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok en effektiv slankemetode :P Sunt og godt, sikkert veldig behagelig også.

Skrevet

Hehe dagens!!

Den tar jo nesten alt av hva du spiser osv, og da får ikke kroppen næring, så blir man tynnere og syk. Ikke å anbefale.

Har hester som jeg gir markkur 4 ganger i året for div. Ormer, og de gangene de har hatt ormer, så er ikke det noe du ønsker å ha inni kroppen din. De er ekle! Men hver sin lyst ;)

Anonym poster: 6e906137e39758e6eeb0b2bdacb71c25

Skrevet

Er det det nye? Lavkarbo er ut og bendelorm er in? Fill me in :P

Skrevet

Ja det blir du!

Minnes å ha lest et sted om at en av de aller tidligste "slankepillene" på markedet faktisk inneholdt en bendelorm. Vet ikke om denne kuren faktisk var i pilleform altså.

Damene var superfornøyd med å gå ned i vekt... Iallefall frem til de fikk vite grunnen :-D

Om det er en vandrehistorie eller om det er sant vet jeg ikke da :-)

Skrevet

Ja det blir du!

Minnes å ha lest et sted om at en av de aller tidligste "slankepillene" på markedet faktisk inneholdt en bendelorm. Vet ikke om denne kuren faktisk var i pilleform altså.

Damene var superfornøyd med å gå ned i vekt... Iallefall frem til de fikk vite grunnen :-D

Om det er en vandrehistorie eller om det er sant vet jeg ikke da :-)

De må vel ha sett det når de dreit dem ut, eller dersom de tok seg en liten luftetur ut av hiet for å kile litt rundt anus? ;)

Anonym poster: c0e40598affafe008e9fac853247f02b

Skrevet

Hvordan kan jeg få bendelorm i magen da?

Skrevet

*hyyyl*

En av mine største mareritt er faktisk å få bendelorm, eller noe annet levende inni kroppen (med unntak av selvproduserte babyer).

Skrevet

Hvordan kan jeg få bendelorm i magen da?

Vet ikke hvor men sikkert noen som kan hjelpe deg. Jobbet litt som modell i mine yngre dager og ja: noen bruker det som slankemetodr. .

Anonym poster: ea055c1521b469980cbd058c4947c2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...