Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Er matlei og føler vi går oss fast i de samme tingene. Hva spiser dere til hverdagsmiddag? Bør jo heller ikke ta så lang tid å lage, da alle er sultne når vi kommer hjem fra jobb, skole og barnehage... Anonym poster: 3ffdc8eddd674254ee8c05afd4deb3ae
TPK Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Bruker ofte de tipsheftene fra Rema 1000. Finner alltid mye jeg liker der
Skylander Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Er matlei og føler vi går oss fast i de samme tingene. Hva spiser dere til hverdagsmiddag? Bør jo heller ikke ta så lang tid å lage, da alle er sultne når vi kommer hjem fra jobb, skole og barnehage... Anonym poster: 3ffdc8eddd674254ee8c05afd4deb3ae -Ostesnitsel med potet og tomatbønner -Fiskeboller i hvitsaus med potet og gulrot -Lettsalta torsk med poteter og gulrot -Ovnstekt laks og grønnsaker m/ tilbehør Pasta med kjøttsaus
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Vi har bl.a kjøttkaker, ulike former for fisk som fiskegrateng, fiskeboller, filet stekt i ovnen eller i panna, terteskjell med fiskeboller, kjøttboller, grønnsaker, fiskepudding, kjøttdeig og spagetti, pizza, taco, pita, wraps, kyllingfilet, lår, bryst eller kyllingretter, risotto, pølse og potetmos, pølsegrateng, pastaretter i ulike varianter, lasagne, ostesuffle. Jeg er heller ikke veldig kreativ når det bare er barna og meg, de er litt kresne og da er det ikke like gøy å styre med middag..
Gjest Ziva Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 I dag skal vi ha min favoritt. Stek bacon og pølsebiter. Kok blomkål og gulrøtter. Serveres med hvit saus med litt revet ost i.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Idag skal jeg ikke lage mat, for vi har flesk og duppe som middag på jobb idag. Det er fordelen med å jobbe sent, slipper jeg å tenke på middagen. Det må mannen gjøre idag...... Anonym poster: ef5758f70c0dd874bff21b35d23d979c
charlotte :) Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 * Meksikansk gryte i pitabrød med rømme til. Fin vri på en ellers ganske vanlig middag. * Kjøttdeig med tacokrydder og mais - legges inni tacolefser som brettes sammen til en firkant og legges ost på toppen - 200 grader i ca 15 min + salat o.l * Pasta med carbonarasaus og pølse/bacon/skinke i en form med ost på toppen - inn i ovnen * sheperd´s pie - kjempe godt og enkelt * Laks i tortillalefse med kåltzatsiki http://www.rema.no/under100/Kampanjer/Desember/article65644.ece * Laksetaco http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Laksetaco * Nachos med torsk http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Nachos-med-torsk-–-”Narvik-Grande”
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Det der var mye drittmat charlotte... Håper ikke dere har sånne menyer hver uke? Anonym poster: bc84080119598cc025c86556491cd9b3
Gjest overlord Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Mine raskeste hverdagsmiddager: fiskekaker i grove pitabrød med pesto og salat fisk og grønnsaker som trekker sammen (la grønnsakene bli møre før du legger i fisken) direkte i stekepannen med buljong og fløte. laks, fullkornspasta, rømme og grønnsaker spaghetti carbonara spaghetti og kjøttsaus hjemmelaget pytt i panne stekt ris med skinke, reker og grønnsaker (har alltid dagen etter vi har hatt ris til noe annet)
charlotte :) Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Det der var mye drittmat charlotte... Håper ikke dere har sånne menyer hver uke? Anonym poster: bc84080119598cc025c86556491cd9b3 På ingen måte. Når man lister opp en rekke med middager betyr det heller ikke at man har alle samme uke. Her i huset er vi nok også litt omvendt fra det som er vanlig. Middager som andre ville spist som helgemat har vi heller i ukedagene, og hverdagsmiddag i helgene. Men ser nok ikke helt hvordan mesteparten av den maten kan kategoriseres som drittmat
Fruen i huset Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 I dag skal vi ha kyllingfilet og pasta med en kremet saus av fløte, sitron og basilikum. Veldig god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå