Gå til innhold

Hva skjedde i ditt utdrikkingslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 06c1cec3e755c0afdd80eb01cbea8d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

?

Anonym poster: 06c1cec3e755c0afdd80eb01cbea8d15

Jeg ble hentet hjemme, måtte pakke en bag med rare ting og fikk på meg noen fiiiine klær (helt uskyldig, ikke noe særlig flaut), fikk en øl i hånden og en skive med leverpostei hehe, før det bar avgårde på ansiktsmassasje og sminking.

Deretter måtte jeg finne kveldens antrekk på Fretex på fem minutter, før hele gjengen kjørte hjem til en venninne.

Der var det lunsj før vi hadde stafett, som innebar ølbriller. Dagens høydepunkt, det var helt utrolig gøy!

Så kom en danselærer og vi lærte oss en sexy dans hehe ;) Etter det var det middag og pakkelek og drikking. Det var en helt fantastisk dag, helt perfekt og avslappende :)

Endret av Monajenten
Skrevet

Jeg ble hentet hjemme av forloverne mine som kom klatrende over rekkverket. Jeg ante at det var ugler i mosen og at det skulle skje den dagen, men var ikke helt forberedt på at de klatret opp altanen hehe. Fikk et champisglass i neven beskjed om å kle meg, ta med noe treningstøy og fikk en genser med bilde av min tilkommende med det styggeste uttrykket. Både foran og bak for å være sikker på at alle kunne se det. Avgårde til butikken, og til speiderhuset hvor jeg har vært speider i mange mange år i min ungdom. Der ventet ei venninne fra Tromsø, bestekompisen min var kommet helt fra London, og en tidligere kollega. Frokost speiderstyle før vi hadde en mimretur rundt på huset. Utrolig artig. Avgårde til byn hvor flere hang seg på. Den dagen utdrikkingslaget var, var det bymanøver i byn(alle speiderne tusler rundt og gjør ulike oppgaver og konkurrer om å være beste gruppe), og de hadde da laget en løype til meg som jeg måtte gjennomføre iført min gamle speiderskjorte og hatt.

Vi gikk videre til et dansestudio hvor vi hadde poledance, utrolig vittig. Så bar det videre til pealing, massasje og sminking for meg, mens de andre tok seg en øl og gjorde ærend. Videre til studio og spilte inn sanger og spiste pizza, utrolig artig. Har mange år i tensing bak meg og, så dette her var en laaaaaang dag down memory lane. Kjempekos.

Etter dette dro vi hjem til foreldrene til ene forloveren min, hvor jeg har trakket inn og ut hele barndommen og ungdomstiden, hvor vi spiste og hadde pakkelek og mimret mye. En utrolig kjekk dag! :)

Skrevet

Koselig og morro dag med jentene. Ikke noe sånn "utdritningsopplegg".

Vi spiste lunsj, de hadde arrangert fotografering av meg (smakfullt i undertøy), så endte det med middag og fest på hytta til en av jentene. Vi satt i utendørsjacuzzi og drakk sjampis og skrålte til 06:00 om morgenen :)

Skrevet

Jeg giftet meg i begynnelsen av studiene og ingen av vennene hadde begynt å jobbe enda, så det var billig, og det var minst like fint. Jeg ble hentet en morgen og ble ikke superoverrasket, men at de hadde alliert seg med søsteren min som hadde pakket alt jeg trengte overrasket meg. Hjemme hos forloveren min fikk jeg stygge klær og jeg trillet en trillebår ned til sentrum for å selge blomsterbuketter og klemmer til sommerturister. Det gikk helt greit. Det jeg likte litt mindre var at jeg fikk handleliste som jeg skulle handle uten å plukke ting ned fra hyllene selv. En eller to av turistene i butikken var bare sure, og det ødela en del for meg.

Etter dette var det ut på hytta til ei venninne der vi hadde natursti om meg, jeg fikk stå masse på vannski, alle hadde hver sin ting de holdt kurs i som kunne være greit å vite i livet (mat, kafégåing, selvforsvar...) en mikset cd med sanger fra vår tid sammen og ellers bare kosekveld med påfølgende god frokost.

Anonym poster: 019cd5b21010e7b4b8cd38671c4f3491

Skrevet

Jeg kom hjem fra mitt utdrikkingslag nå på søndag.. hehe. Jeg ble overrasket av forlover,søster og en venninne kl 08:30 på fredag, fikk ta meg en dusj og måtte pakke en bag (fikk pakkeliste) Fikk på meg krone med slør og måtte levere eldste i bhg. Så bar det det opp til Beitostølen. Når vi kom frem spiste vi ost og kjeks,jeg fikk noen gaver og jeg måtte svare på masse spørsmål som samboeren min også hadde svart på. Det kom 3 andre venninner på kvelden og vi dro ut på utestedene der oppe. På lørdag morgen hadde vi bobblis frokost før jeg ble kledd opp i den styggeste 80 talls bobbledressen, lua,solbriller og øredobber og måtte ut og selge boller (bollemus). Så tok vi stolheisen opp på toppen av bakken og ble kjørt med skuter litt lenger inn hvor vi hadde 5 kamp med øksekasting,båltenning, støvelkast mm.... Så var det ned på afterski og masse dansing på bordet til vi dro tilbake til hytta hvor vi spiste taco og jeg ble dresset opp på nytt i åttitalls antrekk ,med grorudpalme og kreppet hår. Så var det en ny runde på utestedene og vi holdt på til kl 06:30. Det var en knallhelg og alle sammen lo hele helgen. Tror jeg fikk ca 6 timers søvn hele helgen. hehe

Skrevet

Vi spiste lunsj, de hadde arrangert fotografering av meg (smakfullt i undertøy)

Smakfullt ja... Haha.

Anonym poster: d51b532543828eb7b9383e2df635e928

Skrevet

Vi spiste lunsj, de hadde arrangert fotografering av meg (smakfullt i undertøy)

Smakfullt ja... Haha.

Anonym poster: d51b532543828eb7b9383e2df635e928

Dust

Anonym poster: 4391bc2b0b5553da504ed8c393fc0bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...