Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Nå får jeg nok beskjed om å være takknemlig og ikke klage, men det kan faktisk bli for mye av det gode også! Saken er at jeg har en mann som jobber offshore og derfor er mye hjemme. Og han fikser ikke å sitte uvirksom. Ikke en liten stund engang. For å ta et eksempel fra i dag så sto han opp med baby kl 7, badet og stelte han. Kom inn med han for amming og så var det lek og kos til det var tid for dupp (jeg sov enda siden mannen nettopp er kommet hjem fra 14 dager borte, så nyter jeg å slippe å stå tidlig opp). Babyen sov med meg i 2 timer og imens så vasket pappa alle gulv, vasket opp og ryddet kjøkken, hang opp klær og sikkert mer som jeg ikke har oppdaget ennå. Så står baby og eg opp, da er det bare pupp, bleie og ut på tur for far og sønn! Jeg savner å kunne sitte ved kjøkkenbordet og prate litt, rett og slett ta livet litt med ro. I tillegg får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe Men når det gjelder vanlig husarbeid gjør han det før jeg rekker å tenke at det er nødvendig. Jeg nekter å vaske på rene gulv eller tørke støv hver dag!!! Hadde han bare brukt litt av energien sin på oppussing eller noe annet fornuftig, men han vasker heller gulv hver dag enn å sette igang med litt større prosjekt. Sånn, da har dere fått dagens klageinnlegg fra dibs mest bortskjemte dame Anonym poster: d163612c3e523056c4bb85c3481ffa51
Fae Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Lol... hvor får jeg tak i en så godt trent mann?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Kan du trene mannen min Anonym poster: 740254a3e16feabfbae88b96e845cf39
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Hehe, snakk om luksusproblem:) Anonym poster: c22ed26565e34e1c5fdb47fe80fc2641
Jettanicole Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Herregud for en snill mann du har. Overhodet ingen vits i å klage.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Jada, jada, jeg sa jo at det var et luksusproblem Men er det ingen forståelse for at det kan bli for mye å leve sammen med en duracellkanin? Han går og går hele dagene, og ligger på lading på sofaen fra kl 21 - da er han selvsagt helt utslitt etter å knapt ha hatt rumpa nedpå hele dagen. Blir lite kvalitetstid av sånt! hi Anonym poster: d163612c3e523056c4bb85c3481ffa51
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Jeg trodde nesten jeg hadde funnet meg noen å syte sammen med Min mann er heller aldri i ro, men hadde han drevet med hensiktsmessige ting på en balansert måte mellom hjem og arbeid sånn som din gjør, hadde jeg vært overlykkelig.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 Nå får jeg nok beskjed om å være takknemlig og ikke klage, men det kan faktisk bli for mye av det gode også! Saken er at jeg har en mann som jobber offshore og derfor er mye hjemme. Og han fikser ikke å sitte uvirksom. Ikke en liten stund engang. For å ta et eksempel fra i dag så sto han opp med baby kl 7, badet og stelte han. Kom inn med han for amming og så var det lek og kos til det var tid for dupp (jeg sov enda siden mannen nettopp er kommet hjem fra 14 dager borte, så nyter jeg å slippe å stå tidlig opp). Babyen sov med meg i 2 timer og imens så vasket pappa alle gulv, vasket opp og ryddet kjøkken, hang opp klær og sikkert mer som jeg ikke har oppdaget ennå. Så står baby og eg opp, da er det bare pupp, bleie og ut på tur for far og sønn! Jeg savner å kunne sitte ved kjøkkenbordet og prate litt, rett og slett ta livet litt med ro. I tillegg får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe Men når det gjelder vanlig husarbeid gjør han det før jeg rekker å tenke at det er nødvendig. Jeg nekter å vaske på rene gulv eller tørke støv hver dag!!! Hadde han bare brukt litt av energien sin på oppussing eller noe annet fornuftig, men han vasker heller gulv hver dag enn å sette igang med litt større prosjekt. Sånn, da har dere fått dagens klageinnlegg fra dibs mest bortskjemte dame Anonym poster: d163612c3e523056c4bb85c3481ffa51 OMG - you lucky bitch! :-D
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Kan du sende han til meg et par dager?? Anonym poster: 9e7be5c6fe2eb4cedadb7066db35718b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Dette høres ut som meg - men jeg er ikke mann skulle ønske min mann var litt mer sånn.... Min er mer flink til store prosjekter da - manneting Anonym poster: 26d91927c0bd65847ddfd79ce18de92c
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Hmmmmm.... Jeg har hørt at det finnes sånne menn der ute..... Så hvorfor har ingen av mine ekser vært sånn??? Hehe Mannen til søstra mi er som din mann. Han vasker, rydder, baker, lager mat, styrer med barnet deres, bygger og graver, mekker bil og styrer i vei. Og for oss som er vant til å leve med slubberter så syns selvfølgelig vi at dere har et luksusptoblem. MEN; som søstra mi sier, hun føler nesten at de typiske "kjønns"tingene forsvinner. Hun føler at hun ikke kommer helt til, at hennes rolle som kvinnen i huset blir på en måte litt overflødig siden han på en måte er både far og mor på en gang. Han har full kontroll, til det punktet at han kan gå å rette på klærne hun har hengt på snora.. Ikke får hun kjøpe nye gardiner engang uten "godkjenning" fra ham. I starten så vi ikke problemet, men nå fniser vi bare av det. Jeg spurte søstra mi om han kunne ha litt for mye kontakt med sine feminine sider, eller om det er OCD men han gjør jo alt av "manneting" også, så vi gikk for OCD..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå