Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 http://youtu.be/39EDR61_Vzw Anonym poster: 59f29cdd53e61ecac5a96e4de10372fd
Gjest sussie77 Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Uff Har sett den videoen før og klarte ikke se så lenge på den. Den dama burde fått straff..
Fae Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Hvorfor griper ikke folk inn i stedet for å bare sitte og filme dette? Jeg hadde pine døtte meg gått bort og slått til den kjerringen så hun hadde fløyet veggimellom, og jeg er ikke en voldelig person.
Gjest Yzma Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Og jeg fatter ikke hvorfor jeg så på det... :'( Stakkars liten, får vondt i hele kroppen...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Er det en voksen som plager et barn? Orker ikke se Anonym poster: 77f75bc86223288c048a67859019a956
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Klarer ikke få meg til å se. Fikk tårer i øynene bare av å se linken Anonym poster: 2e55ada5e0e37e1bbe8bb4bb17a66c2c
PolentaGrøt Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Herregud! Jeg strigråter Stakkars lille barnet.
itb Skrevet 10. april 2013 #8 Skrevet 10. april 2013 hva er greia der? forstår ikke hva de sier! for hu finnes det ikke straff streng nok, og de andre i rommet er ikke stort bedre! men hvorfor filmet de? og hvorfor holder hun på så lenge! klarte ikke se mer enn 1 min!
Fire gullunger(">) Skrevet 10. april 2013 #9 Skrevet 10. april 2013 Herregud, er det mulig? Tårene renner hos meg, skulle aldri ha sett på filmen. Jeg kunne tenkt meg å gjøre det samme med de voksne rundt barnet, ingen griper inn? Syke folk!
Galskapens overhode Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Denne dama ble filmet av en venn eller nabo som meldte henne for barnemishandling. Hun har ikke ansvar for barnet lenger.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #11 Skrevet 10. april 2013 Forstår ikke hva som kan få noen til å behandle et lite barn slik. Tanken på hvor mange som har det slik er uutholdelig... Anonym poster: 465d75c5b0dcb628f979ee3db2d9463c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Jeg fikk det ikke opp.. Si hva det er da? Anonym poster: 2ec1835e7e836e127ac413d5b463209a
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Videoen er visstnok fra Malaysia, mener jeg å huske, og både mor og mormor, som filmer, er arrestert og dømt for barnemishandling. Om jeg ikke husker helt feil
Gjest lykkeliggift Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Hva i helvette ? Unnskyld ordbruken, men nå er jeg utrlig forbannet !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå