Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Hadde dere kunnet gå med det? Anonym poster: 406cab28af51bd3a31d77652e558bc9c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Hvit mente jeg. Anonym poster: 406cab28af51bd3a31d77652e558bc9c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Nei, men så egner ikke kroppen min seg generelt for bikini. :-) Anonym poster: d3fa5ceb170af290e8760c07595f6f94
Fae Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Nei... har alltid følelsen av at hvit bikini blir litt gjennomsiktig. Spesielt i skrittet. Du bør ihvertfall være helt shaven dersom du våger deg på det. Ellers så lyser det svart busk lang vei
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Baderakt sitter bedre på i sklier ol så jeg ville heller hatt en hvit badedrakt hvis fargen er viktig. Anonym poster: bb9cb34059c61ac880415a8d164ad153
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Hehe.. Nei det skulle tatt seg ut Men om du har kropp til det så vær så god. Men har vel til gode å se noen som kler det av jenter over 18 år. I år satser jeg på badeburka Anonym poster: 2f8c1b12c1ff007a98439d9a08499d93
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #7 Skrevet 10. april 2013 Ikke uten at bikinien var godt foret og at jeg hadde hatt noen timer i sola. Men jeg synes det er så kjedelig å sole meg at jeg satser på noe annet. Dessuten kjøper jeg ikke noe jeg kan bruke bare deler av året, dvs når jeg er solbrun om jeg hadde orket å ligge stille mens sola så på meg. Anonym poster: 3324a2d0ee93aa7c8db2c1ce8bc54456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå