Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Kan barnet sitte med ansiktet ut når man har den på magen eller må han ha ansiktet inn mot meg? Gir den god nok støtte til å brukes fra de er små? Hadde babybjørn med førstemann. Var ikke helt fornøyd med alt. Anonym poster: ebfeda25be80bae028178978fd1b9b1c
Elina Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Det er vel ingen bæretøy som man kan ha ungen vendt fra seg uten at ungen vil sitte helt feil. Det går imot prinsippet ergonomisk bæring. Så ha ungen vendt til deg eller ha ungen på ryggen, da også vendt til deg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Min lille elsket å se fremover, han bare hylte når jeg hadde han mot meg... smilte og skravlet og så på alt vi gikk forbi. Kanskje jeg skal vente litt og se hvordan neste baby blir først... Anonym poster: ebfeda25be80bae028178978fd1b9b1c
Elina Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Ja, det kan være lurt Og prøve den på om du har anledning. Om babyen ikke liker å være på magen så kan du kanskje prøve ryggbæring. Men det er jo ikke for de aller minste da, men verdt å prøve når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå