Gå til innhold

Vil så gjerne føle han bry seg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten vi er blitt til et vennepar isteden for kjærester. Han viser aldri han betyr seg ved og kunne sette seg sammen med meg, ikke noe kjærtegn og ikke noe særlig prating om ting som opptar meg. Fordi han liker ikke og prate, prøver jeg og forklare hvordan jeg har det, ja da blir han rett og slett sur. Eneste gangen han viste det nå, var for noen mnd siden da jeg fikk nyss i at han skrev med en annen jente om sex.

Anonym poster: 9953a41ded4734b0b677774b1ed9539a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blinker rødt i mine varsels lamper siden han snakker med andre jenter om sex. Ville nok satt hardt nmot hardt eller forlatt ham.

Anonym poster: dec47e8afb630167bf8a6e943353c4af

Skrevet

Blinker rødt i mine varsels lamper siden han snakker med andre jenter om sex. Ville nok satt hardt nmot hardt eller forlatt ham.

Anonym poster: dec47e8afb630167bf8a6e943353c4af

Jeg klarer ikke forlate han, han er et overtak på meg på en måte. Har jeg sagt han får skjerpe seg eller så drar jeg får jeg beskjed om og dra. Fordi han kommer ikke til og endre seg...

Anonym poster: 0803b5eb803c76a6abfa8628459df55f

Skrevet

Er du gravid?

Skrevet

Er du gravid?

er ikke gravid nei. Hva tenkte du på?

Skrevet

Er du gravid?

Det pleier jo ikke være helt irrelevant i forhold til hvordan man føler og tenker. Jeg blir ekstremt kosete og opptatt av nærhet når jeg er gravid, ekstremt nærtagende hvis jeg blir oversett og har veldig lav terskel for å føle meg oversett.

Jeg forstår veldig godt at du blir trist, det skaper jo en usikkerhet som er til å bli sprø av. Er det lenge siden dere har reist bort sammen, eller gjort annet sammen bare dere to?

Skrevet

Er du gravid?

Det pleier jo ikke være helt irrelevant i forhold til hvordan man føler og tenker. Jeg blir ekstremt kosete og opptatt av nærhet når jeg er gravid, ekstremt nærtagende hvis jeg blir oversett og har veldig lav terskel for å føle meg oversett.

Jeg forstår veldig godt at du blir trist, det skaper jo en usikkerhet som er til å bli sprø av. Er det lenge siden dere har reist bort sammen, eller gjort annet sammen bare dere to?

sist gang vi gjorde no sammen er 1 år og 3 mnd siden. Ja jeg forstår hva du mener. Men jeg er ikke spessielt kosete av meg. Vil bare at han skal kunne si no fint til meg en gang i blant eller kunne sitte ved siden av meg. Ikke komme hjem og krev full oppvartning fra meg.

Skrevet

Er du gravid?

sist gang vi gjorde no sammen er 1 år og 3 mnd siden. Ja jeg forstår hva du mener. Men jeg er ikke spessielt kosete av meg. Vil bare at han skal kunne si no fint til meg en gang i blant eller kunne sitte ved siden av meg. Ikke komme hjem og krev full oppvartning fra meg.

Det kan høres ut som om at dere traver rundt i vante rutiner, og at ting er blitt litt "kjedelig" og lett å ta for gitt. Det blir litt som det fine bildet man kjøpte og hang på veggen som gjorde så mye ut av seg, men etter en stund blir man vant til at det henger der, så legger man knapt merke til det til slutt. Man glemmer hvorfor man satte pris på det.

Han er sikkert like glad i deg fremdeles, men når man har vært sammen en stund, er det lett å glemme seg ut noen ganger hvis man ikke er bevisst på det. Synd han er så lite mottakelig for tilbakemeldinger. Kanskje det hadde vært en ide å endre strategi? Hva gjør du på om dagene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...