IceNose Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Har ikke fått sovet på et par timer nå pga intens kløe på og rundt anklene..Rekker selvfølgelig ikke ned for å klø(like greit kanskje)..Strekkmerkene på magen klør litt og..De ble røde forrige uke og har plaget meg litt.. Jeg har hatt ødem 4 i over en måned nå..Jeg er 41+5 idag.. Noen som har hatt det samme?Bør kanskje snakke med legen om dette?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå