Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 ? Anonym poster: 4e4d4d0f5baaa48aff843ec79a197094
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Grusomt Anonym poster: f8159e1779ed18b24a6d145c6a3e35e0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Kane? Anonym poster: 184c008a5dd17acb242b4b25cb63dd37
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Freeman? Anonym poster: b83e6a6fafb36170af8d732d6fba599a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Helt forferdelig.. Anonym poster: a88f8d91c38a990a040df192fbf2afee
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Tenker bare på Morgan og Ola Conny.. Huff.. Anonym poster: d7c3bd2dc91dded1fb183b2198c5e991
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Navnet er harry, og jeg kjenner en gutt som ikke er helt lur som heter det.. Anonym poster: 506b3301c459890b259339dc9416aee4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Intenst harry og lite pent. Anonym poster: bb784de512d3f533126cbe2def304e61
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Liker ikke han noe særlig Anonym poster: 3cdfb45b3dbc9028fd9a5d41fd5ed98f
MammantilNurket Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Tenker på Captain Morgan (rom) og fikk veeeeldig lyst på en Cuba Libre (litt ugreit når man er preggiss, ja).
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Lite pent. Anonym poster: 1e336de29a29e5a165b60672c3d5cff5
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Syns det er et fint og sjelden navn jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Jeg likte det da... Mulig fordi jeg er bergenser og skarrer på r'en Anonym poster: a5c1ba5ad18dacf86dd461f60ca53fc1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Som navn: Nei Som klær: Noe fint, men lenge siden jeg har sett de noe sted Som drikke: Jatakk svært gjerne!!! Men ikke som preggis som hun over her sier. Om et halvår derimot Anonym poster: 958c28d64ea0e1144c510f6dd286a627
BellaSuz Skrevet 9. april 2013 #16 Skrevet 9. april 2013 Nei! Tenker bare Morgan i Ullared, og han er jo verken en blomst eller mensa-kandidat spør du meg....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #18 Skrevet 9. april 2013 Morgan, artig og litt kult. ingen negative assosiasjoner. Anonym poster: 74d406d2e5577639ff27e3255ba127b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå