Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Herregud for en grusom fyr! Tenker kun på seg og sitt og virker veldig kontrollerende! Anonym poster: 290c4b4d4b134f4425a45286754b850f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jaja. Det er jo tv. I neste uke er det en annen som får det fokuset. Anonym poster: c11a4b974ffa182892cd37ea56152084
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Aldri sett på Paradise før men klikket innom fem min i sta. Han er jo værre enn ei berte på 15! Ler meg ihjel jeg! "- De andre snakker jo bare dritt om deg hele tiden..." Tipper det sitter mye stolte foreldre rundt i Norge... Anonym poster: 3fa13f53002ecc24961b6deb5e84c409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå