Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Når jeg ble gravid så brukte jeg bh i str 75C. Under graviditet og amming måtte jeg bruke så store størrelser jeg fant i butikkene, tror jeg gikk opp til 85D eller DD på det største (gikk opp helt gjennomsnittlig i vekt i svangerskapet og er normalvektig fra før av både før og etter). Nå er 75A størrelsen jeg bruker, og det er egentlig alt for stort, iallfall på ene siden. Skåla på BHen kan lett gli oppover hvis jeg strekker meg for eksempel, fordi det ikke er noe under der... og bøyer jeg meg ned så noen kan se kløfta så risikerer de å se en bitteliten slapp pupp som henger løst inni BHen. Herlig... Anonym poster: 89478f6120a24e276f2517629a6bed6f
♥Madam Mim♥ Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Opplevd det samme pga vekttap. Er sjeleglad for at det finnes bh med innebygget jukseputer, uten dem er jeg jo flat og lekker :-D
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Me to . Hater puppa mine nå...... Forresten ... Hvem pupper.? Buhu Anonym poster: 04d138050d6868fc68ce98eed723d276
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Woho. Jeg tar puppeoperasjon i morgen! Anonym poster: b08ec3334b9da9d3d3991d9ba0b3c271
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Puppene har blitt to slappe hundeører etter graviditet og amming. Når jeg er ferdig med "produksjonen" skal de fylles opp med silikon slik de kan strutte igjen! Anonym poster: 0368eca1bbc9cbd6f4e98b6090d8497c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 har dere fått mindre pupper??????????? jeg vil ooooogggggg............... Anonym poster: 4e022fb7d2fdde3e38a3d648585d1d05
Jojo x3 Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Samme skjedd her : ( Takk og lov for push-up som jeg nå for første gang passer (trengte ikke pushup før...), da føler jeg meg fin med klær iallfall.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Prøvd å gå ned til 70 i omkrets? Kanskje den sklir opp fordi den er for løs rundt?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Har ikke prøvd 70, så for meg at det ble alt for stramt... men skal teste! Godt å høre at det er flere av oss her inne Jeg har også lyst til å fylle opp den slappe huden med noe inni når jeg er ferdig med små. Men så på tv2 hjelper deg og fikk litt skrekken når de sa hvor stor sjanse det var for komplikasjoner, sa de ikke 1 av 4 tilfeller? Og det var noen IKKE hyggelige saker der... lekkasjer i silikoninnlegget, forflytning av det, osv... Huff, skrekk og gru! Anonym poster: 89478f6120a24e276f2517629a6bed6f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Slappe pupper her også gitt... Puppene var det eneste jeg var fornøyd med, men så ser ikke de ut heller... Når jeg ligger på ryggen synker seriøst brystvorta ned i puppen... prøver å trøste meg med at jeg fikk ammet gutten min med de hvertfall. Anonym poster: 8205d13125aa626a83fb08f6bc977438
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Jeg har dem her gitt. Tror muligens noen har tatt puppene til alle som har mistet sine, puttet dem i to digre hudsekker, og festet dem foran hos meg. Alt for stort, alt for løst og IKKE lekkert! Anonym poster: 2936cbcd6dedcbc8bc10e6ec4616e09e
BareMas Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Her er det ikke så mye som en slapp pupp å skue, skulle jeg prøve å vise litt kløft. Pupper er såpass til mangelvare her at jeg er skikkelig misunnelige på alle hengpupper der ute!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Hadde 65A før jeg ble gravid, så ser ikke for meg hvordan de skal kunne bli mindre Dog slappere kan de selvsagt bli hvis huden ikke trekker seg sammen når innholdet forsvinner. (kjære gud, ikke gi meg vrengte baklommer!) Anonym poster: 8b03bb59d0fc2c3734b8b7f52d5f712e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #15 Skrevet 10. april 2013 Hadde 65A før jeg ble gravid, så ser ikke for meg hvordan de skal kunne bli mindre Dog slappere kan de selvsagt bli hvis huden ikke trekker seg sammen når innholdet forsvinner. (kjære gud, ikke gi meg vrengte baklommer!) Anonym poster: 8b03bb59d0fc2c3734b8b7f52d5f712e Skal krysse fingrene for deg... jeg hadde faktisk struttepupper før jeg fikk barn, BHen var mest for synsskyld (og for å ikke la brystvorta bli så fremtredende). Og huden til en slik pupp er der enda! Bare ikke innholdet inni. Anonym poster: 89478f6120a24e276f2517629a6bed6f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 Jeg har dem her gitt. Tror muligens noen har tatt puppene til alle som har mistet sine, puttet dem i to digre hudsekker, og festet dem foran hos meg. Alt for stort, alt for løst og IKKE lekkert! Anonym poster: 2936cbcd6dedcbc8bc10e6ec4616e09e Hei, gi meg puppene mine tilbake, din tyv!!! Anonym poster: 89478f6120a24e276f2517629a6bed6f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #17 Skrevet 10. april 2013 Har du sett bak radiatoren? Jeg synes jeg ser dem der sammen med noe mørkt. Hilsen synsk Anonym poster: 43563c417fc989377cddee7db0c800f4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #18 Skrevet 10. april 2013 Jeg har alltid hatt små pupper, og etter å ha ammet to barn (hvordan blir det etter den tredje tro??) så er det så og si ingenting igjen...Bruker 75B,men det er mye plass i den bh-en ja! Bruker push up bare for å føle meg feminin. Kommer ALDRI til å putte noe inn i puppene,men hadde vært kjekt med litt mer å strutte med,samtidig som jeg liker små pupper. men jeg liker små FINE pupper, ikke små vrengt- lomme pupper!! Anonym poster: 1188ff5855e85732d6a247af7fd2b6d1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #19 Skrevet 10. april 2013 Har du sett bak radiatoren? Jeg synes jeg ser dem der sammen med noe mørkt. Hilsen synsk Anonym poster: 43563c417fc989377cddee7db0c800f4 Har gransket nøye bak radiatoren nå. Til og med under sofaen. Det var mye rart å finne der, men ikke mye som kunne likne på en eneste (liten) pupp. Anonym poster: 89478f6120a24e276f2517629a6bed6f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #20 Skrevet 10. april 2013 Sånn har jeg det også. Hadde b/c-cup da jeg var 50 kg overvektig, a-cup da jeg kvittet meg med overvekten og etter å ha ammet førstemann fyller jeg ikke a-cupen lenger. Er 32 uker på vei med nr 2 nå og fyller nesten a-cupen igjen, men spørs hvor mye som er igjen etter amming denne gangen... Er ikke mye moro gitt Anonym poster: 0bcd19a4db3c15c5ede28bfec912c337
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #21 Skrevet 10. april 2013 Her blir det definitivt operasjon etter amming av nr 2. Jeg NEKTER å ha vrengte baklommer. Anonym poster: b2c22f643d6bd1b2fa608852890d9894
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #22 Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde 70D før det hele begynte. Etter første barn ble det slappere pupper med strekkmerker og nye bh-er; 70C. Jeg var egentlig fornøyd, for da passet jeg flere topper uten å føle meg så vulgær. Andre barn gjorde ingen forskjell og jeg kunne fortsette med 70C. Nå er jeg gravid igjen og holder på med 70F, og hvis det er som før får jeg også mulighet til å bruke de bh-ene jeg har liggende som er enda større før det blir noen fødsel. Håper jeg i det minste får beholde 70C når jeg er ferdig med ammebh. Stakkars pupper. Det er mye de må gjennom. Har i det minste hørt at det ikke spiller noen rolle om man ammer eller ikke, så det eneste vi kunne gjort var å ikke få barn, og det er det tross alt ikke verdt. De blir vel slappe med alderen uansett. Anonym poster: ea18bbee99f5a2ad9babbe2706a419b3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #23 Skrevet 10. april 2013 mine endret seg ikke noe.. Eller jo, jeg gikk vel fra DD til F, men der har de holdt seg. Ammet aldri. Anonym poster: 328b11c1f4228f6b24e5f2672ce77651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå