Gå til innhold

Jævla helvetes drittdag

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg forsover meg og våkner femten minutter før flyet skal gå (sånn går det når man ligger over to døgn i underskudd på søvn), migreneanfall fra helvete så jeg heller ikke får tatt et senere fly, jeg er så sint og trist og lei meg for at det måtte skje i dag, for nå har jeg ikke sett den lille familien min på over to uker, og i morgen er årets største drittdato for meg, så jeg kunne ha trengt å være sammen med dem. Men i morgen orker jeg ikke få fly og ikke orker jeg å spise eller gjøre noe annet i dag heller, så jeg ligger bare og råtner bort i egen selvmedlidenhet. Ikke minst er det pollenhelvete (trodde de drittvaksinene skulle hjelpe, men neida) og jeg kunne ha trengt en liten valp, eller en stor hund for den del, som kunne trøstet meg, men så er jeg altfor allergisk mot dem også.

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

*Sympati*

Foreslår sjokolade og nettshopping!

Skrevet

Fram med sjokoladen, ja.

Her skulle det stått "klem" eller anna kliss som berre blir kunstig når eg uttrykker det. Håper det går bedre snart..

Skrevet

Rotta mi!!

Sender deg en elektronisk klem herfra, men den er i det minste helt ekte.

Gjest sug lut
Skrevet

Å, lille rotte, du skulle slippe dette herket, stakkars, klemmer deg og sender virtuelle kalorifrie sjokolader...

Gjest Siklerotte
Skrevet

*Sympati*

Takk, men i dag er det den type vondt som selv ikke sjokolade og shopping kan ta vekk, ellers er det alltid min beste medisin. :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Takk for sympati, det trengs. Nå skal jeg prøve å sove og så forhåpentligvis komme meg gjennom morgendagen ved å sove enda mer, så går det i hvert fall fort. :)

Skrevet

Jeg sender et lass med sympatiklemmer og håper du kommer deg gjennom den kjipe morgendagen.

Skrevet

Æsj og bæsj..

Sender noen virtuelle sympatiklemmer og en stående invitasjon om å komme å kose med bikkja mi om det skulle bli nødvendig.

Gjest amandine
Skrevet

En stor klem for dagen i dag, måtte den bli bedre og litt lysere enn fryktet, og måtte du snart finne en vei hjem. Varme tanker din vei.

Skrevet

Sender også en klem for i dag og håper du har fått hvilt deg!

Gode tanker til deg som har vonde i håp om at ting føles lettere snart!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Håper dagen i dag er bedre, en klem sendes din vei :)

Skrevet (endret)

En klem på etterskudd for gårsdagen og to klemmer for dagen i dag.

Møkkadager er noe dritt men del de litt med andre, og møkkahaugen blir litt mindre.

Klem

Endret av Ziva
Gjest overlord
Skrevet

*Sympati*

Takk, men i dag er det den type vondt som selv ikke sjokolade og shopping kan ta vekk, ellers er det alltid min beste medisin. :)

Au da. Da vet jeg ikke.

Lykke til med å komme gjennom dagen!

Virtuell klem til min gode shopping-hjelper!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Takk, fineste krangledamer (og hun som stikker innom om våren). Jeg har skaffet meg en valp for dagen som har verdens søteste snute og fått mange fine meldinger fra folk som bryr seg, så jeg kommer meg gjennom denne dagen også. Har til og med planer om å spise, og det er ikke dårlig bare det. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Valpesnuter hjelper for veldig mye! Hva slags valp har du lånt deg?

Gjest Siklerotte
Skrevet

En labradorvalp på åtte små uker. Og jeg vet ikke om jeg kan gi den fra meg.

Gjest sug lut
Skrevet

Skjønner jeg godt, de er übersøte. Kanskje du kan få låne den igjen innimellom?

Skrevet

Ser ut som om ting går bedre, og valper er jo søte. Men du verden for en drittdag du hadde.. kanskje du er klar for sjokolade og nettshopping nå?

Skrevet

Valper spesielt, og hunder generelt, hjelper mot mye. De gjør det i det minste lettere å hanskes med det som er ugreit.

Engler på fire ben og levende lykkepiller. :)

Håper den lille labben gjør dagen din lysere.

Klem igjen

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Håper du har kommet deg gjennom dagen på best mulig måte, med god hjelp ifra en liten søt valp (uten alvorlig allergiske reaksjoner).

Nå er dagen snart over, og du kan senke skuldrene og ta fatt på fremtiden. Alle gode ønsker for deg :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Takk, søte damer. :) Jeg skulle gjerne lånt valpen flere ganger fremover, for den snuten og de søte øynene har gjort dagen min så lys som den overhodet kan bli på denne dagen, men dessverre bor vi ikke i samme land. Kanskje greit for allergien sin del... Savner den allerede!

Skrevet

Ønsker deg en fin dag i dag. Håper solen skinner din vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...