Gå til innhold

Tips til 2 års gave??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior fyller snart 2 år (og blir storebror omtrent samtidig), så da vil vi kjøpe noe super kult til han:) meeeeen vi aner ikke hva! Vi har vurdert elektrisk bil, lekekjøkken, lekehus osv. Men hva passer best til en 2 åring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekekjøkken!! :D Og såpeboblemaskin <3

Skrevet

Kommer jo veldig an på interesser. Ta han gjerne med i lekebutikken og kikk litt, så kanskje du får noen hint. Spør i barnehagen hva han liker best å leke med. Min erfaring (som ansatt i barnehage) er at de fleste toåringer er int i kjøkkenting. Personlig ville nok min toåring blitt mest glad for noe som har med bil å gjøre (aller kanskje en trehjulssykkel med styrestang).

kanskje noe som har med babyen å gjøre? En egen vogn med baby i, så kan dere trille sammen? (hvis han har noen interesse av slikt). Vet at i barnehagen der jeg jobber leker vel så gjerne gutta med vogn og dukke, legger over teppe, gir mat osv. Men med unntak selvfølgelig (hør gjerne med barnehagen)

Anonym poster: 48a6a485c003376180e03537c692d81b

Skrevet

Balansesykkel! Kjempefint nå til våren også :)

Anonym poster: 671d185a5760866e9a487f947722fea6

Skrevet

Lekekjøkken passer fint, men også balansesykkel/løpesykkel (med hjelm til utebruk) feks. Elektrisk bil høres jo også kult ut hvis han klarer å mestre teknikken/teknologien allerede nå, men det tar jo voldsomt med plass å ha da ;) Men har dere plassen så for all del. Dere vet jo egentlig best selv hva som passer deres gutt :)

Anonym poster: 624ece0e61cac80fa493757fc0e546d3

Skrevet

Balansesykkel! Kjempefint nå til våren også :)

Anonym poster: 671d185a5760866e9a487f947722fea6

Det hadde jeg tenkt til å foreslå også!

Anonym poster: 01385a14ff2519a14135e6ae8da0adb1

Skrevet

Takk for gode tips alle sammen, skulle gjerne satt liker på alle sine kommentarer:) ..men det funka ikke på mobilen!:(

Uansett, det ser ut som lekekjøkken er noe de fleste har god erfaring med, så da blir det nok noe sånn..:) Trehjulssykkel/balansesykkel fikk han til jul, så det har han allerede:)

Han går ikke i bhg. Enda, så der blir det ingen tips å få:)

Han er helt hekta på biler da, men kan nok hende at det alikevel er litt tidlig med el-bil..:)

Skrevet

Om du er heldig kan du kanskje finne et billig et på finn. Kan fort bli dyrt med kjøkken og tilbehør.

Anonym poster: 48a6a485c003376180e03537c692d81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...