Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg har i flere år hatt vondt i hoftene mine. Jeg har oppsøkt lege, fysio., kiropraktor, tatt rtg. Ja alt mulig. Først nå har legen funnet ut at jeg mest sannsynlig har slimposebetennelse i begge hoftene. Det har blitt ganske mye verre de siste 6 mnd. Fikk kortisonsprøyte forrige uke, men merker ingen spesiell forbedring. Har også har mye rart om kortison.. Men jeg har en jobb hvor jeg står og går hele dagen. I dag f. eks. har jeg gått fra kl. 10 og frem til kl. 20. Legen var litt usikker på om yrket mitt er bra hoftene mine. Det vil vel kanskje ikke bli verre enn nå, men kan jeg få kronisk betennelse? Det er vel ikke lurt med mye kortison heller, OM det skulle virke. Jeg vil jo belaste dem på samme måte hele tiden, om jeg ikke gjør noe med jobbsituasjonen. Så behandling er vel kanskje bortkastet om jeg fortsetter å belaste hoftene på samme måte som før? Noen som vet noe om dette, eller har hatt det selv? Anonym poster: 6c3f5d559ac8074f9c206cc2c7c985e2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Ingen? Anonym poster: 6c3f5d559ac8074f9c206cc2c7c985e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå