Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 når pleier foreldre vanligvis å svare på om de kommer eller ikke. samme dagen innbydelsen er gitt eller når det har gått noen dager? jeg leverte innbydelse i dag, men ingen har svart. min største skrekk er jo at ingen kan komme i bursdagen Anonym poster: d3701b6c2d3dcb6d2bb7ef603db8ce12
*Lissi* Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Er vanlig å kun gi beskjed om man ikke kommer...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Her er det vanlig og si ifra et par dager før hvis man ikke kommer. Får ikke noe svar på om de kommer, bare hvis de ikke kommer. Anonym poster: 95b5118dcdf20d0e3b09acc5e80a0b64
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 jeg skrev bare "gi beskjed så fort som mulig på tlf ..." altså ikke noe om man skulle gi beskjed om man kom eller ikke. hi Anonym poster: d3701b6c2d3dcb6d2bb7ef603db8ce12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Her gir man beskjed om man kommer eller ikke kommer. Har skjedd flere ganger at invitasjonene aldri når foreldrene, så vi avtalte å gjøre det slik. Men de fleste venter til siste liten. Anonym poster: 12c29b6a0414684b89bd0586526dddeb
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 jeg skrev bare "gi beskjed så fort som mulig på tlf ..." altså ikke noe om man skulle gi beskjed om man kom eller ikke. hi Anonym poster: d3701b6c2d3dcb6d2bb7ef603db8ce12 Det var dessverre en litt uklar beskjed Her er det også vanlig å sende beskjed hvis man IKKE kommer. Jeg pleier dog å gi beskjed uansett, synes det er ok. Anonym poster: a0bfc55e800fc6970507de2668f843c9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Kan nok være lurt til en senere anledning å skrive en dato man må si ifra kanskje? Har ikke barn i alderen der enda selv men det tenker jeg... Anonym poster: 827825ce16b99b62e75a71e3e32d4b22
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Her er det ikke vanlig å gi beskjed om man kommer, så man hører bare fra de som ikke kan. Anonym poster: bc59bc1cfd25ec1463ba4a478f856a9e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Gi de litt tid før du forventer svar. De fleste svarer nok ikke så fort de får kortet. Mange svarer ikke i det hele tatt heller.. :s Anonym poster: 26339ad17a11a76f5bd65ca9aa069509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå