Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Er det bare meg, eller er det et par der som har utrolig lite selvinnsikt og har en utrolig ekkel væremåte? Anonym poster: 6d7717eded7ccb1835b7b45538102732
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jeg ser på. Og ja, det er ett par der. Synes egentlig dama er verst, virker som om hun liker å fyre oppunder. Anonym poster: 4cbac7f01b3d83e86e736b98d82bb2d0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Joda, har vært flere tråder her inne om det paret før. Anonym poster: a5bca4af031e73071adbf892e4da7f49
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Dei mest likte vant . Anonym poster: 3f02f6100055aaa83b0617af9dbadc71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Tine og Torbjørn.. Usj!! Anonym poster: 90248c4fd8895285fa688c0141832dd3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Jævli spesielle folk som er med der.. Anonym poster: bc3f8df095a933e9e829f01934ac2cbe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Sorry, har ikke sett noen tidliere trådet om dem Men kjenner jeg nesten får lyst til å riste de litt altså. Makan til uspiselige folk skal du pinade lete lenge etter!!! Anonym poster: 6d7717eded7ccb1835b7b45538102732
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Ser på det nå, så uspiselig han ene mannen er. Er det mulig. Ingen med normal folkeskikk gjør sånn. Anonym poster: 4cbac7f01b3d83e86e736b98d82bb2d0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Tror mange som kjenner det ufordragelige paret har fått mange rare meininger i nabolaget sitt. Anonym poster: 3f02f6100055aaa83b0617af9dbadc71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Tror mange som kjenner det ufordragelige paret har fått mange rare meininger i nabolaget sitt. Anonym poster: 3f02f6100055aaa83b0617af9dbadc71 Hva mener du? Anonym poster: f78860e2a5c68ef85e73a7082af4ba69
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Er det noen her som bor på Holtet? Vi vurderer å kjøpe hus der? Hatt eller ok? Anonym poster: 0bb1a32c25ebf176bb7745444e6376cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå