Patetica fåkksi Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Fredag braker det løs, og festen varer til søndag ettermiddag. Lillestrøm er stedet. Juhuu!!
Studine mevik Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Hadde jeg bare kunnet reise inn til lillestrøm i helga så hadde jeg reist. Da kanskje jeg hadde klart å bestemme meg for noe å plante i år, eller bare blitt enda mer i tvil om hva jeg vil ha
Gjest Kira bjeffer Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Takk for tips! Da skal jeg dra med meg hele familien dit i helgen. (hvis dere ser en far med "jeg-kjeder-meg-ihjel"-blikket, en unge som løper en vei, en annen unge som løper den andre veien og en mor med litt oppgitt ansiktsuttrykk, så kom gjerne bort og hils på oss )
Patetica fåkksi Skrevet 9. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2013 Takk for tips! Da skal jeg dra med meg hele familien dit i helgen. (hvis dere ser en far med "jeg-kjeder-meg-ihjel"-blikket, en unge som løper en vei, en annen unge som løper den andre veien og en mor med litt oppgitt ansiktsuttrykk, så kom gjerne bort og hils på oss ) Og hvis du ser en spansktalende barmfager dame som får en spansktalende mann til å bære alt hun vil ha, som er mer enn hva hun egentlig har plass til, og en unge som er ganske lydig, men det er fordi hennes mor er fylkets strengeste, så bare kom og si "Hola!". Eller hei, for jeg kan norsk og.
mamman til to gutter Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Jeg var på hagemesse der for noen år siden og jeg syns rett og slett den var veldig skuffende! Det var nesten mer lakris å få kjøpt en andre ting og jeg syns ikke det var noe lett å bli inspirert der heller, men det kan jo hende messa er bedre i år og dere er lettere å inspirere enn meg Jeg er egentlig veldig dårlig på hage og visste antagelig ikke hva jeg skulle se etter på messa heller...
Patetica fåkksi Skrevet 9. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2013 Jeg er egentlig veldig dårlig på hage og visste antagelig ikke hva jeg skulle se etter på messa heller... I år kan du se etter meg.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Jeg er egentlig veldig dårlig på hage og visste antagelig ikke hva jeg skulle se etter på messa heller... I år kan du se etter meg. Det er mulig at du blir det mest interessante mannen min ser på messen, mtp barmen din
Gjest sug lut Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Jeg er egentlig veldig dårlig på hage og visste antagelig ikke hva jeg skulle se etter på messa heller... I år kan du se etter meg. Det er mulig at du blir det mest interessante mannen min ser på messen, mtp barmen din Den er verd ei messe, garantert!
Iiiiik Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Hvis det mest spennende man kan se er pupper, så vet jeg ikke om det er verdt det. Ellers tenkte jeg å ta meg en tur. Fortrinnsvis uten mann (som nok er mer interessert i pupper enn hage) og ungene. Da håper jeg å gli ubemerket inn i mengden.
bIomstre Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Næsj, vurderer Oslo tur neste helg jeg jo... Skjer det noe kult da?
bIomstre Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 ååååååå jeg vil være med!!! Bli med! Jeg og 4-åringen som skal på jentetur På det obligatoriske programmet står slottet og sinnataggen. Dessuten kafépauser i annenhvert kvartal ca.
Gjest amandine Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 ååååååå jeg vil være med!!! Bli med! Jeg og 4-åringen som skal på jentetur På det obligatoriske programmet står slottet og sinnataggen. Dessuten kafépauser i annenhvert kvartal ca. Skal på jobb....men ellers kunne jeg godt tatt med en unge(ikke fireåringen) og blitt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå