Gå til innhold

Dere som har blitt sammen igjen med barnefar og han/begge har hatt andre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket dere om dette da dere ble sammen igjen? Eller er det noe dere helst vil holde for dere selv for å ikke såre og unngå spørsmål?

Jeg har hatt andre menn og eksen har hatt andre damer ila de årene det har vært slutt. For to år siden begynte vi å ha sex igjen. Følelsene mine blusset opp, men han virket ganske bestemt på at siden jeg gjorde det slutt så skulle jeg få kjenne litt på følelsen av å bli avvist jeg også.

Da ble jeg besatt av å finne ut om han hadde andre damer fordi han svarte bare det har du ingenting med, det var du som gjorde det slutt! da jeg spurte han. Senere da jeg spurte så sa han: gjør det noe da? Jeg hadde da hatt sex med en annen, men etter at vi var på en tur sammen med ungene gikk jeg inn i en stor krise. Jeg opprettet profiler på nettsider, sexchattet, hadde sex med random menn på byen. Alt har hele tiden dreid seg om at jeg har prøvd å komme over han, og at jeg ikke har fått den bekreftelsen jeg egentlig ville ha fra ham.

Vi har hatt jevnlig sex og vært i en prosess som har ført oss til å kanskje ville flytte sammen igjen. Men jeg er livredd. Spør jeg han igjen så blir han forbanna og avfeier meg med en gang. Slutt å plage deg selv sier han.

Han spør meg aldri om jeg har hatt noen. Jeg er redd for at han kanskje har kontakt med noen av disse damene enda.

Jeg vil bare at han skal si at ja, han har hatt andre damer, men det betydde ingenting for han. Det er meg han elsker og vil dele resten av livet sammen med. Det hadde vært mye bedre enn at han lyger til meg.

For noen dager siden sa han at han ikke har hatt sex med noen, det har jeg sagt til deg før! sa han, men han så meg ikke inn i øynene da han sa det. Det vonde er at han har hatt sex med meg samtidig som han har hatt kontakt og sex med andre. Han har hintet masse om unge damer, og jeg har fått bekreftet fra flere synske jeg har ringt til at han har hatt noen unge. Blir syk av sjalusi jeg.

Dette ble langt, men det gjør bare så jævlig vondt.

Håper noen vil komme med noen erfaringer/råd.

Anonym poster: f2691737bc4c5780f41a37aca809608b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre partnere selvfølgelig;-))

Skrevet

Høres ut som du har en skrue løs HI. Om han ikke vil fortelle noe så får du respektere det. Hadde ikke spurt om noe sånt. Dere var begge single og du har ikke krav på å vite noe som helst.

Kan fint se noen inn i øynene å juge eller ikke. Kommer annpå ;) Men hvorfor høre på synske som bare gjør saken værre for DEG og ikke han?

Hvorfor vil du flytte inn med han når du ikke stoler på han og ikke kan akseptere at han levde livet sitt uten deg en stund?

Poenget til slutt: han behandler deg ikke akkurat pent siden han sa at du også skulle kjenne på følelsen av å bli avist. Ville dumpet mannen og kun vært venner :)

Anonym poster: 0d7af42d5b153de1224a3f92bd165b28

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg har flere skruer løs, bare så det er sagt;-)

Han sa ikke at jeg også skulle føle på følelsen av å bli avvist, men han oppførte seg som at han ville vise meg det. Følte jeg da, kan jo hende realiteten er en helt annen. Jeg klarer ikke å leve uten han, eller som bare venner. Jeg elsker han og hadde blitt helt ødelagt hvis han hadde funnet seg ei ny dame som han hadde flyttet sammen med.

Skrevet

Det var slutt, legg det bak deg. Selvsagt er det en vond følelse om man går og tenker på at den man elsker har hatt sex med andre. Men, det kan ingen få gjort noe med.

Sett deg ned og fortell hva du føler. Fortell du er sjalu o.s.v. Du bør iallfall prøve å komme over det. Fort du kan miste han om du går om maser om slikt for mye...

Anonym poster: 4bf3bddb3991c66197d5a6d27312b3d7

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg har flere skruer løs, bare så det er sagt;-)

Han sa ikke at jeg også skulle føle på følelsen av å bli avvist, men han oppførte seg som at han ville vise meg det. Følte jeg da, kan jo hende realiteten er en helt annen. Jeg klarer ikke å leve uten han, eller som bare venner. Jeg elsker han og hadde blitt helt ødelagt hvis han hadde funnet seg ei ny dame som han hadde flyttet sammen med.

Jeg er rimelig sikker på at hovedgrunnen til at du føler en slik altoppslukende trang til å "ha" han nå, er at denne gangen er det han som avviser deg. Det er han som har overtaket.

Har hatt det sånn jeg også, forblindet av en syklig trang etter å erobre dette uoppnåelige, så man ser/vurderer ikke ting på en normal måte.

Mitt råd er, trekk pusten og ta noen skritt tilbake. Prøv å huske hva som fikk deg til å gå fra han forrige gang, har han forbedret seg i forhold til dette.

Gi deg selv en mental ørefik og prøv å se fyren med nøkterne øyne, ikke øynene til en som er sykelig besatt.

Lykke til ;-) Som sagt, been there og tatt noen ukloke valg i samme situasjon.

Anonym poster: af59cd26db8b08168923cf85c947c6bb

Skrevet

vent litt.... det vondeste er at han har hatt sex med meg mens han har hatt kontakt med andre damer????????????

mens du har hatt sex med random menn på byen, sex chattet og diverse???????????????

høres ut som ett lettere usunnt forhold for dere begge, synes nå jeg.....

Skrevet

Kanskje ikke han vil svare fordi han ikke vil vite hva du har gjort i mellomtiden? Jeg ble sammen med bf igjen, det som var gjort var gjort, vi snakket ikke om det, det var jo slutt. Dette blir som de som absolutt vil vite hvorm mange sexpartnere den nye kjæresten har. Hvorfor skal man vite det? Gjort er gjort, det er veld fremtiden som teller?

Anonym poster: cf3a6fcc6f73d20ec823ce72f0e3a0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...