Gå til innhold

Vil dere tro jeg er slank?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 170 og 65 kg. Har tidligere vært oppe i rundt 84 kg på det meste, og har alltid vært overvektig, helt fram til nå etter graviditet og amming. Men selv om vekta har gått ned føler jeg meg fortsatt lubben, lår og rumpe er store og magen henger over buksekanten. Tror dere jeg er slankere enn jeg klarer å se selv? Jeg føler meg liksom ganske lik som før, men merker jo noen steder at jeg er slankere. Lurer litt på hvor mye mer jeg måtte gått ned for å være tynn, men jeg må vel trene mer for å finne det ut :)

 

Anonym poster: 1bca4ed507e2eba063d025af1054ac0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er normalvektig jeg. :)

Skrevet

Jeg tror du er slank. Kan være greit å trene for å stramme litt opp ;-)

 

Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae

Skrevet

Tipper du er normalvektig. Selv er jeg 168 cm å ønsker å veie 55-60 kg, men har litt å gå på :lol:

Skrevet

Tror du er litt rund jeg!

Skrevet

Tror du er slank ja!

 

Anonym poster: a491bf367128fa5cff1ed0b149570d04

Skrevet

Tror du er litt rund jeg!

 

BMI på 22,5 og rund? Har du fett på hjernen eller hva???

 

Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae

Skrevet

Jeg tror du er slank.

Skrevet

Tror du er litt rund jeg!

 

BMI på 22,5 og rund? Har du fett på hjernen eller hva???

 

Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae

 

Kanskje hjernen er erstattet med fett? Virket sånn ut ifra svaret her og i den andre vekttråden..

 

Anonym poster: a491bf367128fa5cff1ed0b149570d04

Skrevet

Når jeg er 5 kg "mindre enn høyden", er jeg lubben. Jeg må ligge på 8-11 kg mindre for å se normalt slank ut. Så nei, jeg tror ikke du er slank, tipper du er normal med litt ekstra her og der.

 

Anonym poster: 2aca90dfbbbfc4f656567e289f3a4f73

Skrevet

Jeg er 170 og 65 kg. Har tidligere vært oppe i rundt 84 kg på det meste, og har alltid vært overvektig, helt fram til nå etter graviditet og amming. Men selv om vekta har gått ned føler jeg meg fortsatt lubben, lår og rumpe er store og magen henger over buksekanten. Tror dere jeg er slankere enn jeg klarer å se selv? Jeg føler meg liksom ganske lik som før, men merker jo noen steder at jeg er slankere. Lurer litt på hvor mye mer jeg måtte gått ned for å være tynn, men jeg må vel trene mer for å finne det ut :)

 

Anonym poster: 1bca4ed507e2eba063d025af1054ac0f

 

Jeg tror du er knallhot ;)

Skrevet

Jeg er 174 cm høy og jeg ser best ut når jeg veier 65 kg, da bruker jeg str 38 i klær og er normalvektig. Ikke mager, men helt normal.

 

Jeg vil tro du er normalt slank.

 

Anonym poster: c58819ae58237d2b390e399e6bcd363a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...