Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg er 170 og 65 kg. Har tidligere vært oppe i rundt 84 kg på det meste, og har alltid vært overvektig, helt fram til nå etter graviditet og amming. Men selv om vekta har gått ned føler jeg meg fortsatt lubben, lår og rumpe er store og magen henger over buksekanten. Tror dere jeg er slankere enn jeg klarer å se selv? Jeg føler meg liksom ganske lik som før, men merker jo noen steder at jeg er slankere. Lurer litt på hvor mye mer jeg måtte gått ned for å være tynn, men jeg må vel trene mer for å finne det ut Anonym poster: 1bca4ed507e2eba063d025af1054ac0f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Jeg tror du er slank. Kan være greit å trene for å stramme litt opp ;-) Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae
Light of my life Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Tipper du er normalvektig. Selv er jeg 168 cm å ønsker å veie 55-60 kg, men har litt å gå på
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Tror du er slank ja! Anonym poster: a491bf367128fa5cff1ed0b149570d04
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Tror du er litt rund jeg! BMI på 22,5 og rund? Har du fett på hjernen eller hva??? Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Tror du er litt rund jeg! BMI på 22,5 og rund? Har du fett på hjernen eller hva??? Anonym poster: 2944dde02b5ab6172a65ae92ac3dd6ae Kanskje hjernen er erstattet med fett? Virket sånn ut ifra svaret her og i den andre vekttråden.. Anonym poster: a491bf367128fa5cff1ed0b149570d04
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Når jeg er 5 kg "mindre enn høyden", er jeg lubben. Jeg må ligge på 8-11 kg mindre for å se normalt slank ut. Så nei, jeg tror ikke du er slank, tipper du er normal med litt ekstra her og der. Anonym poster: 2aca90dfbbbfc4f656567e289f3a4f73
L-8 Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Jeg er 170 og 65 kg. Har tidligere vært oppe i rundt 84 kg på det meste, og har alltid vært overvektig, helt fram til nå etter graviditet og amming. Men selv om vekta har gått ned føler jeg meg fortsatt lubben, lår og rumpe er store og magen henger over buksekanten. Tror dere jeg er slankere enn jeg klarer å se selv? Jeg føler meg liksom ganske lik som før, men merker jo noen steder at jeg er slankere. Lurer litt på hvor mye mer jeg måtte gått ned for å være tynn, men jeg må vel trene mer for å finne det ut Anonym poster: 1bca4ed507e2eba063d025af1054ac0f Jeg tror du er knallhot
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Jeg er 174 cm høy og jeg ser best ut når jeg veier 65 kg, da bruker jeg str 38 i klær og er normalvektig. Ikke mager, men helt normal. Jeg vil tro du er normalt slank. Anonym poster: c58819ae58237d2b390e399e6bcd363a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå