Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Er ikke overvektig, men har noen ekstra kilo som henger igjen etter siste svangerskap. Har liksom ikke helt hatt motivasjonen til å bli kvitt de...Var lettere da jeg var yngre, og jeg hadde nok mer disiplin på hva jeg puttet i munnen Har nok også fått eg mye mer avslappet forhold til vekt. Er ganske flink til å trene da. Men, siden jeg er håpløs på å få i meg mat på formiddagen, er det fort jeg putter sjokolade i munnen etter trening om kvelden Liker å spise sunn mat, men hater å lage det... Har ikke fantasi heller. Anonym poster: 872155eb6229924b53dd90bb132abefc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jeg har brukt vektklubben sin kaloriteller i perioder hvor jeg har hatt behov for å bli oppmerksom på hvor mye jeg putter i meg. Både i perioder hvor vekten har vært litt høyere enn jeg er komfortabel med, og i perioder hvor vekten har gått litt for fort nedover i forhold til hva jeg har vært komfortabel med Anonym poster: 670d63d2684a209d5e1fcced23574f77
TwinkleStar Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Jeg elsker vektklubben og gikk ned 20 kg i løpet av 6 mnd med hjelp av den. Bevisstgjør deg skikkelig på hvor alle sprekkene som gjør deg overvektig er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå